![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kaksi reitittimet ... Linksys ja Belkin ensisijainen yksi Belkin vaikka minun Linksys yksi on minun varastointi. Omat internet satunnaisesti sammuu, ja olen 2 irrota reititin ja modeemi ja odottaa, että se toimii taas, se tapahtuu uudelleen, i tehdä katkaiset uudelleen. somtimes se tapahtuu joka tunti tai niin. I vaihtaa minun Linksys reititin onko thats ongelmaa (minun router). Sama ongelma ilmenee, i on irrota reititin ja modeemi. i kutsutaan Comcast ... kahdesti .. he sanoivat irrota se ja jos se tapahtuu uudestaan sitten soittaa Comcast, pyydän niitä uudelleen ne kertoa minulle irrota ja että se ei koskaan toistu, pyydän thme uudelleen ja he sanovat, jotta saat uuden reitittimen, i got yksi ongelma yhä tapahtuu. whats the problem? im ole varma, mutta uskon sen modeemin |
|
| |||
| |||
| Tyhmä kysymys, mutta sinulla ei ole DHCP käynnissä molemmat pidätte?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut käynnissä PC: lle ja vain Modem? ... jos se vielä tekee saman, se on joko Modem myöntämisen tai ongelmia oman linja-tai Internet-palveluntarjoajaasi.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) | amyreaney | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 17:24 |
| OHJE tarvitaan. Odd Ongelma yhteyden Internetin kautta Router. | jodie92 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 2. Jan 2009 14:47 |
| Lopuksi sai langaton modeemi ja reititin, mutta on ongelma ...... | Carl | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 24th Jan 2008 14:00 |
| Modeemi / reititin - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB-sovitin | pilailu | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Lokakuu 2006 05:38 |
| Laajakaista ongelma - No Internet-yhteys, mutta modeemi on vilkkuva | Snake | Rautatavaran Chat | 5 | 11. Sep 2006 05:52 |
| Thread Tools | |
| |