mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Router + Modem Probleem, internet messes up willekeurig

Reply

Thread Tools
Old De 6 mei 2008, 19:08
Lid Fractie

Default Router + Modem Probleem, internet messes up willekeurig

Ik heb twee routers ... Linksys en Belkin

mijn primaire men Belkin terwijl mijn Linksys is in mijn opslag. Mijn internet willekeurig afgaat, en ik heb 2 Haal de stekker van de router en modem en wacht tot hij weer aan het werk, het weer gebeurt, ben ik het weer los. somtimes het gebeurt elk uur of zo. Ik switch naar mijn Linksys router om te zien of dat is het probleem (mijn router). Hetzelfde probleem gebeurt, ik moet de stekker uit de router en modem.

Ik belde Comcast tweemaal ... .. ze zei tegen trek en als het weer gebeurt dan te bellen Comcast, ik bel ze weer vertellen ze me aan koppel en dat het nooit zal gebeuren, ik bel thme weer en ze zeggen te krijgen van een nieuwe router, ik heb een probleem nog steeds gebeurt.

Wat is het probleem? im niet zeker maar ik denk dat het de modem
Old De 9 mei 2008, 09:19
Donor Groep

Stomme vraag, maar u geen DHCP draaien op beide heb je?

Old De 9 mei 2008, 11:24
Donor Groep

Heeft u geprobeerd het beheer van de pc met alleen de modem? ... Als het nog steeds hetzelfde doet, dan moet ofwel een Modempoort afgifte of problemen met uw lijn of internetprovider.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) amyreaney Netwerken, modems & VoIP 0 10 jun 2009 17:24
Hulp nodig. Odd Kan geen verbinding maken met internet via de router. jodie92 Netwerken, modems & VoIP 2 De 2 januari 2009 14:47
Ten slotte heb een draadloze modem en router, maar heb een probleem ...... Carl Netwerken, modems & VoIP 5 24 Jan 2008 14:00
Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter scherts Algemeen Hardware Chat 1 5 okt 2006 05:38
Breedband Probleem - Geen internet verbinding, maar de modem knippert Snake Algemeen Hardware Chat 5 11 Sep 2006 05:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.