![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb twee routers ... Linksys en Belkin mijn primaire men Belkin terwijl mijn Linksys is in mijn opslag. Mijn internet willekeurig afgaat, en ik heb 2 Haal de stekker van de router en modem en wacht tot hij weer aan het werk, het weer gebeurt, ben ik het weer los. somtimes het gebeurt elk uur of zo. Ik switch naar mijn Linksys router om te zien of dat is het probleem (mijn router). Hetzelfde probleem gebeurt, ik moet de stekker uit de router en modem. Ik belde Comcast tweemaal ... .. ze zei tegen trek en als het weer gebeurt dan te bellen Comcast, ik bel ze weer vertellen ze me aan koppel en dat het nooit zal gebeuren, ik bel thme weer en ze zeggen te krijgen van een nieuwe router, ik heb een probleem nog steeds gebeurt. Wat is het probleem? im niet zeker maar ik denk dat het de modem |
|
| |||
| |||
| Stomme vraag, maar u geen DHCP draaien op beide heb je?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd het beheer van de pc met alleen de modem? ... Als het nog steeds hetzelfde doet, dan moet ofwel een Modempoort afgifte of problemen met uw lijn of internetprovider.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) | amyreaney | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 17:24 |
| Hulp nodig. Odd Kan geen verbinding maken met internet via de router. | jodie92 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | De 2 januari 2009 14:47 |
| Ten slotte heb een draadloze modem en router, maar heb een probleem ...... | Carl | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 24 Jan 2008 14:00 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | scherts | Algemeen Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Breedband Probleem - Geen internet verbinding, maar de modem knippert | Snake | Algemeen Hardware Chat | 5 | 11 Sep 2006 05:52 |
| Thread Tools | |
| |