mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Router + Modem problem, internet søl opp tilfeldig

Reply

Thread Tools
Old 6 mai 2008, 19:08
Medlem Group

Default Router + Modem problem, internet søl opp tilfeldig

Jeg har to routere ... Linksys og Belkin

mitt primære er Belkin mens min Linksys en er i min lagring. Min internett tilfeldig går av, og jeg har 2 koble ruteren og modemet og vente på det å jobbe igjen, det skjer igjen, jeg gjør det trekke ut igjen. somtimes det skjer hver time eller så. Bytter jeg til min Linksys ruteren for å se om dvs problemet (min router). Samme problemet skjer, jeg må koble router og modem.

Jeg ringte Comcast ... to ganger .. sa de til å koble det og hvis det skjer igjen for deretter å ringe Comcast, jeg kaller dem igjen de forteller meg å trekke ut og at det aldri vil skje igjen, jeg kaller thme igjen, og de sier for å få en ny router, jeg har en problem fortsatt skjer.

Hva er problemet? im ikke sikker men jeg tror det modemet
Old 9 mai 2008, 09:19
Donor Group

Dumb spørsmålet, men du ikke har DHCP kjører på både gjør du?

Old 9 mai 2008, 11:24
Donor Group

Har du prøvd å kjøre PC med bare modem? ... at det fortsatt gjør det samme, så det må være enten en Modem problem eller problemer med din linje eller ISP.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er dette en ISP eller ruter problem (muligens enda et modem problem?) amyreaney Nettverk, modem og VoIP 0 10 juni 2009 17:24
HJELP nødvendig. Odd problemer med å koble til Internett via ruteren. jodie92 Nettverk, modem og VoIP 2 2 januar 2009 14:47
Endelig fikk et trådløst modem og ruter, men har et problem ...... Carl Nettverk, modem og VoIP 5 24 januar 2008 14:00
Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter småerte General Hardware Chat 1 5 okt 2006 05:38
Bredbånd Problem - No internet connection men modemet blinker Snake General Hardware Chat 5 11. sep 2006 05:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.