![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har to routere ... Linksys og Belkin mitt primære er Belkin mens min Linksys en er i min lagring. Min internett tilfeldig går av, og jeg har 2 koble ruteren og modemet og vente på det å jobbe igjen, det skjer igjen, jeg gjør det trekke ut igjen. somtimes det skjer hver time eller så. Bytter jeg til min Linksys ruteren for å se om dvs problemet (min router). Samme problemet skjer, jeg må koble router og modem. Jeg ringte Comcast ... to ganger .. sa de til å koble det og hvis det skjer igjen for deretter å ringe Comcast, jeg kaller dem igjen de forteller meg å trekke ut og at det aldri vil skje igjen, jeg kaller thme igjen, og de sier for å få en ny router, jeg har en problem fortsatt skjer. Hva er problemet? im ikke sikker men jeg tror det modemet |
|
| |||
| |||
| Dumb spørsmålet, men du ikke har DHCP kjører på både gjør du?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd å kjøre PC med bare modem? ... at det fortsatt gjør det samme, så det må være enten en Modem problem eller problemer med din linje eller ISP.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er dette en ISP eller ruter problem (muligens enda et modem problem?) | amyreaney | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 10 juni 2009 17:24 |
| HJELP nødvendig. Odd problemer med å koble til Internett via ruteren. | jodie92 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 2 januar 2009 14:47 |
| Endelig fikk et trådløst modem og ruter, men har et problem ...... | Carl | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 24 januar 2008 14:00 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | småerte | General Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Bredbånd Problem - No internet connection men modemet blinker | Snake | General Hardware Chat | 5 | 11. sep 2006 05:52 |
| Thread Tools | |
| |