![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har två routrar ... Linksys och Belkin Min primära är Belkin medan min Linksys man är i mitt lager. Mitt internet går slumpmässigt ut, och jag har 2 Koppla bort routern och modemet och vänta på att det ska fungera igen, händer det igen, jag gör det kopplar igen. somtimes det händer varje timme eller så. Jag byta till min Linksys router för att se om thats the problem (min router). Samma problem händer, jag måste dra ur routern och modemet. Jag ringde Comcast ... två gånger .. De sa att koppla bort det och om det händer igen och att samtal Comcast, jag kallar dem igen de berättar för mig att koppla bort och att det aldrig kommer hända igen, jag ringer thme igen och de säger att skaffa en ny router, jag har en, problemet fortfarande händer. whats the problem? im inte säker men jag tror att modemet |
|
| |||
| |||
| Dum fråga men du inte har DHCP körs på båda gör du?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att köra datorn med bara modemet? ... om det fortfarande gör samma sak, då måste det vara antingen ett modem problem eller problem med din linje eller ISP.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är detta en ISP eller en router problem (kanske till och med ett modem problem?) | amyreaney | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 10 juni 2009 17:24 |
| HJÄLP behövs. Odd Problem att ansluta till internet via routern. | jodie92 | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 2 januari 2009 14:47 |
| Slutligen har ett trådlöst modem och router men har ett problem ...... | Carl | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 24 januari 2008 14:00 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | skämt | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Bredband Problem - Ingen internetuppkoppling men modemet blinkar | Snake | General Hardware Chat | 5 | 11 sep 2006 05:52 |
| Thread Tools | |
| |