mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Router probleem, vista

Reply

Thread Tools
Old 30 oktober 2007, 18:08
Nieuw Lid Fractie

Default Router probleem, vista

Hi there
Ik probeerde om mijn draadloze netwerk, maar i didnt weet het wachtwoord voor de router, dus ik geperst de master reset-knop op de achterkant, maar dan is het internet niet meer, hij zei alleen lokaal, en op de nerwork ding, i was aangesloten op het netwerk, maar niet het internet

hebben geprobeerd om alles weer uit, zonder succes

ook aangesloten modem rechtstreeks in een computer maar geen internet

help
Old 31 oktober 2007, 02:36
Nieuw Lid Fractie

buil
Sorry dat ik dit echt nodig gesorteerd Pronto
Old 31 oktober 2007, 03:02
Donor Groep

u try'd runing de repaire tool op vista? sorteert de meeste van mijn problemen met mijn draadloze

ook proberen het verwijderen van de stuurprogramma's en softwere en vervolgens opnieuw installin hen

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) amyreaney Netwerken, modems & VoIP 0 10 jun 2009 17:24
Router probleem -.- yackass Netwerken, modems & VoIP 3 19 Jan 2009 10:37
Problemen met Wireless Router & Vista BlackProject Netwerken, modems & VoIP 2 28 feb 2008 12:17
Windows Vista laptop met Broadcom draadloze niet in staat om verbinding te maken met de router piano0011 Netwerken, modems & VoIP 1 21 nov 2007 02:46
Het opzetten van een router in Windows Vista Premium dfr200764 Netwerken, modems & VoIP 10 18 mei 2007 01:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.