![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there Ik probeerde om mijn draadloze netwerk, maar i didnt weet het wachtwoord voor de router, dus ik geperst de master reset-knop op de achterkant, maar dan is het internet niet meer, hij zei alleen lokaal, en op de nerwork ding, i was aangesloten op het netwerk, maar niet het internet ![]() hebben geprobeerd om alles weer uit, zonder succes ook aangesloten modem rechtstreeks in een computer maar geen internet ![]() help |
|
| |||
| |||
| buil Sorry dat ik dit echt nodig gesorteerd Pronto |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u try'd runing de repaire tool op vista? sorteert de meeste van mijn problemen met mijn draadloze
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) | amyreaney | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 17:24 |
| Router probleem -.- | yackass | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 19 Jan 2009 10:37 |
| Problemen met Wireless Router & Vista | BlackProject | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 28 feb 2008 12:17 |
| Windows Vista laptop met Broadcom draadloze niet in staat om verbinding te maken met de router | piano0011 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 21 nov 2007 02:46 |
| Het opzetten van een router in Windows Vista Premium | dfr200764 | Netwerken, modems & VoIP | 10 | 18 mei 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |