mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Router problem, vista

Reply

Thread Tools
Old 30 oktober 2007, 18:08
New Member Group

Default Router problem, vista

Hallå där
Jag försökte att få mitt trådlösa nätverk, men jag gjorde vet lösenordet för routern, så jag tryckte på master reset-knappen på baksidan, men då internet slutade fungera, det sa lokala bara, och på nerwork sak, i var ansluten till nätverket men inte internet

har försökt att vrida allting igen, utan lycka

också inkopplad modem rakt in i en dator men inte internet

vänligen hjälp
Old 31 oktober 2007, 02:36
New Member Group

bump
ledsen att jag verkligen behöver detta sorteras pronto
Old 31 oktober 2007, 03:02
Givargruppen

du try'd runing den repaire verktyget på vista? sorterar de flesta av mina problem med min trådlösa

också försöka att avinstallera drivrutinerna och softwere och sedan installin dem

Mitt System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2,3 GHz AMD
Moderkort:
Asus
RAM Minne:
1 gig ddr
Grafikkort (s):
256 G-kraft
Ljudkort:
Sound Blaster 5.1
Hårddisk (s):
1-80GB 1-120gb western digital s
Optisk enhet (er):
Pioneers DVD-RW
Mål / PSU:
anpassade fall & 650w PSU
Kylning:
DIY watercooling
Nätverk / Internet:
virgin 50 MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Är detta en ISP eller en router problem (kanske till och med ett modem problem?) amyreaney Nätverk, Modem & VoIP 0 10 juni 2009 17:24
Router problem -.- yackass Nätverk, Modem & VoIP 3 19 januari 2009 10:37
Problem med trådlös router & Vista BlackProject Nätverk, Modem & VoIP 2 28 februari 2008 12:17
Windows Vista laptop med broadcom trådlösa inte att ansluta till routern piano0011 Nätverk, Modem & VoIP 1 21 november 2007 02:46
Ställa in en router i Windows Vista premium dfr200764 Nätverk, Modem & VoIP 10 18 maj 2007 01:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.