![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå där Jag försökte att få mitt trådlösa nätverk, men jag gjorde vet lösenordet för routern, så jag tryckte på master reset-knappen på baksidan, men då internet slutade fungera, det sa lokala bara, och på nerwork sak, i var ansluten till nätverket men inte internet ![]() har försökt att vrida allting igen, utan lycka också inkopplad modem rakt in i en dator men inte internet ![]() vänligen hjälp |
|
| |||
| |||
| bump ledsen att jag verkligen behöver detta sorteras pronto |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du try'd runing den repaire verktyget på vista? sorterar de flesta av mina problem med min trådlösa
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är detta en ISP eller en router problem (kanske till och med ett modem problem?) | amyreaney | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 10 juni 2009 17:24 |
| Router problem -.- | yackass | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 19 januari 2009 10:37 |
| Problem med trådlös router & Vista | BlackProject | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 28 februari 2008 12:17 |
| Windows Vista laptop med broadcom trådlösa inte att ansluta till routern | piano0011 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 21 november 2007 02:46 |
| Ställa in en router i Windows Vista premium | dfr200764 | Nätverk, Modem & VoIP | 10 | 18 maj 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |