![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, pahoittelee kehittyneissä että tiedon puute i pitää läppäreissä / routers. Periaatteessa minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten perustaa langattoman Internetin läppäriin. Olen HAKU ostamaan kaksi läppäreissä minua ja tyttöystävä, mutta ei halua olla rajoitettu pituus minun usb / Ethernet johtoja. En tiedä, mistä aloittaa, lähden id mennä ulos ja ostaa reititin, noin miten pistoke modeemia osaksi minun reitittimen ja asentaa joitakin ohjelmia? En olisi yllättynyt, jos osto-reititin on ainoa asia, sain oikein. Olen kokeillut googleing tähän kysymykseen mutta keksi sivustot myynti reitittimet mutta ei selvitetään, miten niiden asettamisesta. Periaatteessa voisi joku antaa minulle pienen käydä läpi sitä, mitä minun on on langaton Internet perustettiin 2 läppäreissä? Myös, mitä minun tarvitsee ostaa. The läppäreissä todennäköisesti näkyä Vista Home Premium, jos se vaikuttaa, minulla on tällä hetkellä Motorola lainelautojen modeemi, jossa on sininen usb-kaapeli ja keltainen Ethernet-kaapeli, jossa olen käytät tällä hetkellä. http://www.ebuyer.com/product/125582 Tämä on reititin olen kiinnostunut kuin Ive kuullut erittäin myönteistä arviota siitä, mutta luettelo vaatimusten se doesnt luettelo Vista? "Laitteistovaatimukset Linux, Apple MacOS 9.x, Apple MacOS 8.x, Apple MacOS X 10.x, Microsoft Windows 98/ME/NT/2000/XP" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin, mitä maassa olet sijaitsee ja joka on ISP?
| |||
| |||
| uk - Gloucester (On tarkoitettu muuttaa lipun takaisin) Ja minun ISP Telewest Laajakaista |
|
| |||
| |||
| OK .... Useimmissa Sylimikrot tänään tulee wifi käytössä, niin sinun ei tarvitse ylimääräistä pakkia nämä. Vain tarkistaa, että he ovat 802.11g wifi, että spec. On olemassa korkeampi spec (802.11n draft), joka tällä hetkellä vain näyttää olevan tarjolla korkea-spec koneita. 802.11n draft on paljon nopeampi tiedostojen välisiä siirtoja koneita, mutta tapana todella paljon ero tavalliseen Internet-yhteydet. Mitä tulee Router, tarvitset Wireless Cable Router, kytkeä modeemi, kuten tämä yksi, ei ole ADSL-reititin, kuten thease ovat Désigné Internet-palveluntarjoajien, jotka käyttävät puhelinlinja ja ne sisällytetään Modeemi. Jos päätät lähteä läppäriin 802.11n, sitten sinun täytyy valita korkeamman spec Router vastaamaan, nauttia nopeampi tiedostojen siirto nopeuksilla. Siellä ei ole paljon, jossa asiat, mutta jos sinulla on muita ongelmia, vain postitse jälleen täällä. HTH |
|
| |||
| |||
| http://www.ebuyer.com/product/143913...oduct_overview on kannettava i on mielessään Verkko Langallinen 10/100/1000 LAN, V.92 Modeemi Langaton Intel 802.11a/b/g * Intel 802.11a/b/g/n (MIMO) Mikä reititin haluaisit suositella, ja kun ive osti reititin on kyse liittämällä sen nykyisen modeemin asentaminen reitittimen ohjelmisto ja seuraamalla annettuja ohjeita? |
|
| |||
| |||
| ehkä jotain linjausten mukaisesti http://www.ebuyer.com/product/132750 |
|
| |||
| |||
| OK ... Kannettavan tietokoneen olette luetellut on wifi käytössä ja tukee 802.11n, joten Router olette luetellut toimii sakko sen kanssa, mikä mahdollistaa nopeamman nopeuksilla. Ne molemmat toimivat hyvin laitteet alemmilla nopeuksilla liian (eli 802.11b + g). Teoriassa 802.11n on 10 kertaa nopeampi ks. tässä info. Kun sinulla on reititin, voit mopsi se modeemin ja seuraa ohjeita, jotka joutuvat sen kanssa. Joskus on helpompi tilapäisesti Kytke Ethernet-kaapeli, että reitittimen PC tai kannettava tietokone, vain määrittää Router ja irrota se, kun olet valmis. Jotkut reitittimen on helppo määrittää ohjatun, se riippuu merkki & malli. |
|
| |||
| |||
| ah kiitos paljon, olet lopettamaan minun huolestuttaa, joissa kannettava tietokone cheers mate juuri teidän rep |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut .... yksi kohta, joka koskee Samsung R700, olen vain googled se ja paljon toimittajat eivät näy sen 802.11n .... se tuntuu vain Ebuyer ovat lainata niitä spec. ja niillä voi olla väärässä. Jos tämä on sinulle tärkeää, voi olla syytä tarkistaa tämän, ennen kuin teet tilauksen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jonka OS Pitäisikö minun asennus? | runoades | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 1 syyskuu 2009 06:24 |
| Puolestaan £ 50 Wireless Router osaksi £ 400 Wireless Router - DD-WRT-opas | serverguy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 17. lokakuu 2008 17:34 |
| XP Pro setup ongelma | aaron00lee | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 3. helmikuu 2008 13:32 |
| Käyttämällä reititin / modeemi vain reititin? | jamier1985uk | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 5th Jun 2007 01:20 |
| Modeemi / reititin - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB-sovitin | pilailu | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Lokakuu 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |