mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Router instellen?

Reply

Thread Tools
Old 31 mei 2008, 05:17
Donor Groep

Default Router instellen?

Hey allemaal, Apologizes in geavanceerde voor het gebrek aan kennis die ik bezit op laptops / routers.

Eigenlijk heb ik geen idee over hoe het opzetten van draadloos internet voor een laptop. Ik ben op zoek naar twee laptops kopen voor mij en mijn vriendin, maar willen niet worden beperkt tot de lengte van mijn USB / Ethernet-kabels. Ik zou niet weten waar te beginnen, neem ik aan id hebben om uit te gaan en een router kopen, hoe sommige plug mijn modem naar mijn router en wat software installeren? Ik zou niet verbaasd zijn als het kopen van de router was het enige wat ik heb corrigeren. Ik heb geprobeerd googleing deze vraag, maar kwam met websites verkopen routers, maar niet uitleggen hoe ze te zetten.

In principe kan iemand mij een klein doorlopen op wat ik nodig om draadloos internet tot op 2 laptops set hebben? Ook Wat zou ik moeten kopen. De laptops zullen waarschijnlijk worden uitgevoerd Vista Home Premium als dat een verschil maakt, heb ik momenteel een Motorola surfboard modem met een blauwe USB-kabel en een gele Ethernet-kabel waar ik gebruik op dit moment.

http://www.ebuyer.com/product/125582

Dit is de router ben geïnteresseerd in als Ive zeer positieve recensies gehoord over het maar in de lijst van requirments it doesnt lijst Vista?
"Systeemvereisten Linux, Apple MacOS 9.x, Apple MacOS 8.x, Apple MacOS X 10.x, Microsoft Windows 98/ME/NT/2000/XP"
Old 31 mei 2008, 05:44
Donor Groep

Allereerst welk land bent u gevestigd in en wie is uw internetprovider?

Ik heb het gevoel dit is een kabel verbinding?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 31 mei 2008, 05:47
Donor Groep

uk - Gloucester (Been zin om de vlag terug te veranderen) En mijn ISP is Telewest Breedband
Old 31 mei 2008, 06:08
Donor Groep

OK .... De meeste laptops vandaag zal komen wifi ingeschakeld, zodat u niet zou hoeven geen extra set voor deze. Just check dat zij 802.11g wifi, in de spec.

Er is een hogere spec (802.11n draft), dat momenteel alleen lijkt te worden aangeboden op de hogere spec machines. 802.11n draft is veel sneller voor de overdracht van bestanden tussen machines, maar gewoon echt veel verschil te maken voor standaard internetverbindingen.

Wat de router, moet u een Wireless Cable Router, om uw modem te verbinden, zoals dit een, niet een ADSL-router, zoals thease zijn designe voor ISP's die gebruik maken van de telefoonlijn en ze een modem te nemen.

Als je besluit te gaan voor een laptop met 802.11n, dan moet u een hogere spec Router wedstrijd kiezen, om de snellere bestandsoverdracht snelheden genieten.

Er is niet veel om iets op kunnen zetten, maar als u problemen heeft, net na weer hier.

HTH
Old 31 mei 2008, 06:52
Donor Groep

http://www.ebuyer.com/product/143913...oduct_overview de laptop ik in gedachten heb
Netwerk
Vast 10/100/1000 LAN, V.92 Modem Wireless Intel 802.11a/b/g * Intel 802.11a/b/g/n (MIMO)

Welke router zou u aanbevelen, en eenmaal ive kocht een router is het een geval van aan te sluiten op mijn huidige modem, router installeren van de software en de instructies te volgen?
Old 31 mei 2008, 06:56
Donor Groep

misschien iets in de trant van http://www.ebuyer.com/product/132750
Old 31 mei 2008, 07:29
Donor Groep

OK ... de laptop die u heeft vermeld is wifi ingeschakeld en ondersteunt 802.11n, zodat de router die u heeft vermeld zal goed werken met haar, zodat hogere snelheden. Ze zullen beide werken prima met apparaten bij lagere snelheden te (dwz 802.11b + g).
In theorie 802.11n is 10 x sneller te zien hier voor info.

Zodra u de router hebt, kun je gewoon pug het in je modem en volg de instructies die bij het. Het is soms makkelijker om tijdelijk aansluiten van een Ethernet-kabel vanaf de router naar de PC of laptop, maar het configureren van de router en haal de stekker, wanneer verricht.
Sommige Router's hebben een eenvoudige configuratie wizard, hangt af van de make & model.
Old 31 mei 2008, 07:35
Donor Groep

ah dank u zeer, heb je een einde aan mijn zorgen met betrekking tot de laptop cheers mate gewoon toegevoegd aan je rep
Old 31 mei 2008, 07:41
Donor Groep

U bent van harte welkom .... een punt met betrekking tot de Samsung R700, ik googled het en veel leveranciers zijn niet weergegeven als 802.11n .... Het lijkt alleen ACES Direct zijn citeren in de spec. en ze hebben het mis.

Als dit belangrijk is voor u, kan het de moeite waard dit controleren, voordat u een bestelling plaatst.
Old 31 mei 2008, 07:56
Donor Groep

Eigenlijk op de website van Samsung, lijkt het er 2 specs .... zien hier
heeft wel een 802.11n en een niet, dus het is mogelijk ACES Direct juist zijn.
Toch, is het misschien de moeite waard verifiëren met hen
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Welke OS Moet ik instellen? runoades Windows besturingssystemen 6 1 september 2009 06:24
Zet een £ 50 Wireless Router in een £ 400 Wireless Router - DD-wrt Gids serverguy Netwerken, modems & VoIP 0 17 okt 2008 17:34
XP Pro setup probleem aaron00lee Windows besturingssystemen 2 De 3 februari 2008 13:32
Met behulp van een router / modem als slechts een router? jamier1985uk Netwerken, modems & VoIP 6 De 5 juni 2007 01:20
Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter scherts Algemeen Hardware Chat 1 5 okt 2006 05:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.