![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, De sidste 5 dage Jeg får en "Server ikke fundet" besked hver 5-10 Klik på både Mozilla og IE. Internettet stadig "fungerer", men det er langsomt, og som jeg sagde denne besked kommer op ganske ofte. Denne comp, der får besked er tilsluttet via trådløs. Den computer, der er tilsluttet til modem ikke får denne besked selvom. Please help ASAP, det er meget irriterende. Jeg er på vista. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har en "computer, der er sluttet til modem", og en anden computer, der er forbundet til den første computer med trådløs, og den anden computer har problemet? Jeg har læst denne ret?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lyde rigtige sted og gøre virus / spyware scanner, hvis det gør ikke finde noget, kan du prøve at geninstallere trådløse drivere eller mabye du ikke får en god trådløs signel
| |||
| |||
| Beklager hvis det ikke giver mening, jeg var skriftligt det hurtigt før frokost var forbi på arbejdspladsen. Hvad jeg mener er en største computer er forbundet til router / modem, og at computeren ikke har nogen problemer. Jeg er tilsluttet internettet trådløst fra routeren, der er på de vigtigste computer. Hoep, der giver mening. |
|
| |||
| |||
| Det tænkte jeg nok .... |
|
| |||
| |||
| Har du checket signalniveauet på wirelessed computer? Deres symptomer er, hvad du ville forvente, hvis du har en meget lav grad trådløs forbindelse til den trådløse router. Normalt er der en indikator i systemet bakken viser din forbindelse kvalitet. |
|
| |||
| |||
| Min signalstyrke er fremragende, og jeg har scannet for virus', geninstalleret mit trådløse adapter, og resetted min trådløse router. Normalt kan jeg tallet noget som dette, men denne gang kan jeg ikke, virkelig underligt. |
|
| |||
| |||
| Vi kan indsnævre hvor problem er. Internetudbyderen er fint, fordi computer # 1 ser ikke noget problem. Routeren er okay, den dhcp og dns er okay, eller du vil aldrig se noget. Signalstyrken's bøde, så jeg tror, at vi kan antage, er der ingen fejl på forbindelsen (selv om der ville være, hvis du gerne ødelagt dine avancerede pakkekoblende indstillinger og ikke en nem ting at have gjort). Dit svar er langsom, og nogle af dem timeout. Du har scannet og undersøgt din AV og adware er rene. Jeg tror, at blade højt på listen over mistænkte en proces låst på 100% processor brug, og du ikke kender det er der. Stedet for at gå der søger efter det er effektivitetsmåler. Jeg har aldrig set Vista, men jeg er sikker på, at du vil kunne finde den, hvis du ser og google lidt. Ctrl-Alt-Del på Jobliste, og klik på effektivitetsmåler fane. Hvis du kan se en proces tager alle CPU'ens dem tage sit navn, dræber det og se om tingene klart op. |
|
| |||
| |||
| Ja jeg har konstateret, at der ud, men ingen synder i den proces, der er at spise løs af CPU og dens procent. |
|
| |||
| |||
| Her er en opdatering, jeg tilsluttet en anden computer til min trådløse og det havde ingen problemer, hvad der så nogensinde. Så hvad er det, det skal følge med min computer alene. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminal server ikke logge in - Windows 2003 Server | gideon112 | Windows-operativsystemer | 0 | 5. jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud | DMB | Windows-operativsystemer | 0 | 20. maj 2009 13:40 |
| DNS-fejl - Server kan ikke findes | cousinjack | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 17th Dec 2008 14:10 |
| HDD ikke fundet | Menzina | Drives & flytbare medier | 5 | 30 december 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |