vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Palvelin ei ole löytynyt

Reply

Thread Tools
Old 14 huhtikuu 2008, 12:22
Uusi Jäsen

Default Palvelin ei ole löytynyt

Hei,

Viimeisen 5 päivän päästä pitää saada "Palvelin ei löydy"-viestin välein 5-10 klikkaa sekä Mozilla ja IE: ssä. Internet edelleen "toimii", mutta se on hidasta, ja kuten sanoin, tämä viesti tulee melko usein. Tämä pakoll näin viesti on liitetty langattomasti. Tietokone, joka on kytketty modeemin ei saada tämä viesti vaikka. Ole hyvä ja auta asap, tämä on erittäin ärsyttävää. Olen näköala. Kiitos
Old 14 huhtikuu 2008, 13:02
Rahoittajien ryhmän

Sinulla on yksi "tietokone on kytketty modeemin", ja toiseen tietokoneeseen yhteydessä ensimmäiseen tietokoneeseen langattoman ja toinen tietokone on ongelma? Olen lukenut, että oikeassa?

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 14 huhtikuu 2008, 13:12
Rahoittajien ryhmän

kuulostaa oikealla paikalla hyvin virus / spyware skannaa jos se doesnt löytää mitään yritä asentaa langattomat ohjaimet tai mabye sinun ei saada hyvä langaton signel

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 14 huhtikuu 2008, 13:12
Uusi Jäsen

Anteeksi, jos tämä ei ollut mitään järkeä, olin writting nopeasti ennen lounasta oli yli työssä. Mitä tarkoitan on yksi tärkeimmistä tietokone on kytketty reititin / modeemi ja että tietokoneessa ei ole ongelmia. Olen yhteydessä Internetiin langattomasti reitittimessä, joka on tärkein tietokoneen. Hoep, että on järkevää.
Old 14 huhtikuu 2008, 13:23
Rahoittajien ryhmän

Luulin, niin ....
Old 14 huhtikuu 2008, 13:34
Rahoittajien ryhmän

Oletko tarkistanut signaalin taso on wirelessed tietokoneeseen? Sinun oireet ovat mitä voit odottaa, jos sinulla on hyvin heikkolaatuiselle langattoman yhteyden langattoman reitittimen. Yleensä on olemassa indikaattorina järjestelmän lokero näyttää yhteyden laatua.
Old 14 huhtikuu 2008, 14:03
Uusi Jäsen

Oma signaalin vahvuus on erinomainen, ja olen skannattavan viruksen ", uudelleenasennettavien minun langaton sovitin, ja resetted minun langaton reititin. Yleensä voin luku jotain tällaista, mutta tällä kertaa en voi todella outoa.
Old 14 huhtikuu 2008, 15:52
Rahoittajien ryhmän

Voimme rajoittaa, jos häiriö on. Internet-palveluntarjoaja on hienoa, koska tietokone # 1 ei näe mitään ongelmaa. Reititin on hyvä, dhcp ja dns ovat kaikki kunnossa tai et halua koskaan nähdä mitään. Signaalin voimakkuus hyvä niin uskon, että voimme olettaa ei häiriö on yhteys (vaikka ei olisi, jos haluat vioittunut tarkennetut paketin asetuksia, ei ole helppo asia tehnyt). Vastauksesi on hidasta ja jotkut se aikakatkaistaan. Olet skannata ja tarkastetaan AV-ja adware on puhdas. Olen sitä mieltä, että lehdet korkea, luettelosta epäilee prosessi lukittu 100% suoritin käyttö ja et tiedä, se on olemassa.

Paikka mennä etsivät se on tehokkuusvalvonnasta. En ole koskaan nähnyt Vista mutta olen varma, että voit löytää sen, kun tarkastellaan ja google hieman. Ctrl-Alt-Del on Task Manager ja napsauta Performance Monitor-välilehti. Jos näet prosessi kaikki suorittimen heitä tekemään sen nimi, tappaa se ja katso, jos asiat selvittää.
Old 14 huhtikuu 2008, 18:52
Uusi Jäsen

Joo olen varmistanut, että, mutta ei ole syyllinen tähän prosessiin, joka on syöminen jtk suoritintehon ja sen prosentteina.
Old 14 huhtikuu 2008, 22:20
Uusi Jäsen

Täällä on päivitys, olen kytketty toiseen tietokoneeseen minun langaton ja että ei ollut mitään ongelmia, mikä niin koskaan. Joten mitä se on, se johtuu minun tietokone yksin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 steveballmer Windows-käyttöjärjestelmät 0 12th Jun 2009 01:02
Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen gideon112 Windows-käyttöjärjestelmät 0 5th Jun 2009 23:52
Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos DMB Windows-käyttöjärjestelmät 0 20. toukokuuta 2009 13:40
DNS-virhe - Server ei löydy cousinjack Web-selaimet ja FTP Clients 5 17. Joulukuu 2008 14:10
HDD ei löydy Menzina Drives & Removable Media 5 30 Dec 2007 17:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.