![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, De laatste 5 dagen, ik krijg steeds een "Server niet gevonden" bericht om 5.10 klik op zowel Mozilla en IE. Het internet blijft "werken" maar het is traag en zoals ik al zei dit bericht komt heel vaak voor. Deze verplicht dat is de boodschap is verbonden via draadloos. De computer die is aangesloten op de modem niet dit bericht maar. Please help asap, dit is erg vervelend. Ik ben op Vista. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U heeft een "computer die is aangesloten op de modem", en een tweede computer aangesloten op de eerste computer via de ether, en de tweede computer is het probleem? Heb ik dat recht?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klinkt juiste plek goed doen virus / spyware scans als zij doesnt vinden alles opnieuw installeren draadloze drivers of mabye je niet steeds een goede draadloze signel
| |||
| |||
| Sorry als dat niet logisch, ik was het snel schriftelijke instructies voor de lunch was op het werk. Wat ik bedoel is een moederbord van de computer is aangesloten op de router / modem en die computer heeft geen problemen. Ik ben aangesloten op het internet draadloos vanaf de router die op het moederbord van de computer. Hoep dat is logisch. |
|
| |||
| |||
| Ik dacht dus .... |
|
| |||
| |||
| Heeft u het signaal niveau over de wirelessed computer? Uw klachten zijn wat je zou verwachten als je een zeer lage graad van draadloze verbinding met de draadloze router. Meestal is er een pictogram in het systeemvak weergegeven uw verbinding kwaliteit. |
|
| |||
| |||
| Mijn signaalsterkte is uitstekend en ik heb gescand op virussen ", opnieuw mijn draadloze adapter en resetted mijn draadloze router. Meestal kan ik cijfer iets als dit, maar deze keer kan ik niet, echt vreemd. |
|
| |||
| |||
| We kunnen beperken wanneer de storing is. De ISP is prima, omdat de computer # 1 ziet geen probleem. De router is goed, de dhcp en dns zijn allemaal in orde of je nooit iets. De signaalsterkte is goed, dus ik denk dat we ervan uit kunnen gaan is er geen probleem van de verbinding (hoewel er sprake zou zijn als je zou raken uw pakket geavanceerde instellingen geen gemakkelijke zaak te hebben gedaan). Uw reactie is traag en sommige van deze time-out. U hebt gescand en gecontroleerd uw AV en adware schoon is. Ik denk dat laat hoog op de lijst van verdachten een proces geblokkeerd op 100% processor gebruik en u niet weet wat het is er. De plaats te gaan zoeken want het is de prestatie-monitor. Ik heb nooit gezien Vista, maar ik ben er zeker van dat u zult kunnen vinden als je kijkt en Google een beetje. Ctrl-Alt-Del om de Task Manager en klik op het tabblad Performance Monitor. Als je ziet een proces waarbij alle CPU ze haar naam, doodt het en zien of er dingen duidelijk omhoog. |
|
| |||
| |||
| Ja ik heb dat uit, maar geen dader in het proces dat is eten weg op de cpu en het percentage. |
|
| |||
| |||
| Hier is een update, ik aangesloten op een andere computer op mijn draadloze en dat was geen probleem wat zo ooit. Dus wat is het te wijten aan mijn computer alleen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| FTP-toegang probleem op Windows 2003 Server met ISA Server 2004 | steveballmer | Windows besturingssystemen | 0 | 12 jun 2009 01:02 |
| Terminal-server niet inloggen - Windows 2003-server | gideon112 | Windows besturingssystemen | 0 | De 5 juni 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server op Citrix PS 3.0 - Server opnieuw opgestart na de laatste gebruiker zich afmeldt | DMB | Windows besturingssystemen | 0 | 20 mei 2009 13:40 |
| DNS Error - Server kan niet worden gevonden | cousinjack | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 17 dec 2008 14:10 |
| HDD niet gevonden | Menzina | Drives & Removable Media | 5 | 30 dec 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |