mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Server ikke funnet

Reply

Thread Tools
Old 14 april 2008, 12:22
New Member Group

Default Server ikke funnet

Hei,

De siste 5 dager Jeg blir en "Server not found"-melding hver 5-10 klikk på både Mozilla og IE. Internett fortsatt "fungerer", men det er tregt og som jeg sa denne meldingen kommer opp ganske ofte. Dette komp som får meldingen er tilkoblet via trådløst. Datamaskinen som er koblet til modemet ikke få denne meldingen selv. Vennligst hjelp ASAP, dette er svært irriterende. Jeg er på vista. Takk
Old 14 april 2008, 13:02
Donor Group

Du har en "datamaskin som er koblet til modemet, og en annen datamaskin som er koblet til den første maskinen med trådløst, og den andre datamaskinen er problemet? Har jeg lest det?

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 14 april 2008, 13:12
Donor Group

lyder rett spot godt gjøre virus / spyware skanner hvis den ikke finner noe prøver å installere trådløse drivere eller mabye dine ikke får en god trådløs signel

Min System: ubr gaming maskin

Prosessor (er):
q6600 G0 @ stock avkjølte ac fryseboks
Hovedkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM-minne:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
160GB 7200RPM IDE
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Case / PSU:
modded + malt tilfellet m / 1kw Antec
Cooling:
2 120mm vifter 4 80mm vifter og en HDD
Nettverk / Internett:
dual gigabyte län
Skjerm (er):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 14 april 2008, 13:12
New Member Group

Beklager hvis det ikke fornuftig, jeg ble writting det fort før lunsj var over i arbeid. Hva jeg mener er en hoved datamaskinen er koblet til ruter / modem og at maskinen ikke har noen problemer. Jeg er koblet til internett trådløst fra ruteren som er på hoveddatamaskinen. Hoep som gir mening.
Old 14 april 2008, 13:23
Donor Group

Jeg trodde det ....
Old 14 april 2008, 13:34
Donor Group

Har du kontrollert signal nivået på wirelessed datamaskin? Dine symptomer er hva du kan forvente hvis du har en veldig lav karakter trådløs tilkobling til den trådløse ruteren. Vanligvis er det en indikator i systemstatusfeltet viser tilkobling kvalitet.
Old 14 april 2008, 14:03
New Member Group

Min signalstyrken er utmerket og jeg har skannet for virus, reinstallert min trådløse nettverkskortet, og resetted min trådløse router. Vanligvis kan jeg finne noe slikt som dette, men denne gangen kan jeg ikke, veldig merkelig.
Old 14 april 2008, 15:52
Donor Group

Vi kan begrense hvor svikt er. ISP er bra fordi datamaskinen # 1 ser ingen problem. Ruteren er i orden, DHCP og DNS er alt ok, eller du vil aldri se noe. Signalstyrken er greit så jeg tror vi kan anta at det er ingen feil på tilkoblingen (selv om det ville være hvis du vil ødelagt de avanserte pakke, ikke en enkel ting å ha gjort). Din respons er treg, og noen av det tidsavbrytes. Du har skannet og kontrollert AV og adware er rent. Jeg tror det går høyt på listen over mistenkte en prosess låst på 100% prosessor bruk og du ikke vet den er der.

Stedet å gå søker etter er det resultatovervåking. Jeg har aldri sett Vista men jeg er sikker på at du vil kunne finne den hvis du ser deg og google litt. Ctrl-Alt-Del for Task Manager og klikker Resultatovervåking kategorien. Hvis du kan se en prosess tar all CPU dem tar sitt navn, drepe det og se om ting klart opp.
Old 14 april 2008, 18:52
New Member Group

Ja, jeg sjekket det ut, men ingen gjerningsmann i prosessen som spiser vekk på CPU og prosentandel.
Old 14 april 2008, 22:20
New Member Group

Her er en oppdatering, jeg koblet en annen datamaskin til mitt trådløse og som ikke hadde noen problemer med det så noensinne. Så hva noen gang er det den har til grunn med min datamaskin utelukkende.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
FTP-tilgang problemet på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 steveballmer Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 01:02
Terminalserveren ikke logge inn - Windows 2003 server gideon112 Windows-operativsystemer 0 5 juni 2009 23:52
Windows 2003 SP2 på Citrix PS 3.0 - Server på nytt etter siste brukeren logger ut dmb Windows-operativsystemer 0 20 mai 2009 13:40
DNS-feil - Server kan ikke funnet cousinjack Nettlesere & FTP Clients 5 17 desember 2008 14:10
HDD ikke funnet Menzina Drivere og flyttbare medier 5 30 desember 2007 17:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.