![]() |
|
| |||
| |||
| Okay, jeg har købt en switch, så jeg kan køre en LAN part af 8 personer, herunder min egen. Jeg har brug for hjælp om at sikre de computere faktisk tilslutte via switch og ikke via mit trådløse så her er mit problem. Jeg købte denne parameter http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16833166007 Og jeg prøver på at sætte den op med flere computere uafhængigt af internettet, så vi kan LAN over et par spil. Mens testning denne kontakt med min laptop, jeg var ikke i stand til at oprette forbindelse via skifte, men i stedet tilsluttet via det trådløse i mit hus. Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg skal gå om at sørge for, at computeren altid forbinde via switch? For eksempel, mens de leger smække 4, jeg vil starte en LAN-server og min laptop ville vise ip af LAN-server er 192.168.1.xxx heks er mit trådløse. Men undersøgelsesperioden for kontakten er 10.10.10.xxx. Hvordan gør jeg sikker på, at folk vil forbinde via mit skifte og ikke via min trådløse router? Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forstår ikke rigtigt forstår, hvad du forsøger at gøre, men vil forsøge at besvare. Jeg går ud fra det trådløse netværk er dit nuværende netværk, der har adgang til Internettet? Hvis dette er tilfældet skal du sørge for, at den trådløse forbindelse er sikret med en adgangskode, som kun du kender. Dette vil sikre, at kun personer, du vil have adgang til det trådløse og internet kan. Når du opretter din LAN parti, gøre alle stikket i kontakten du anlagt og også stik i spillet server til skifte såvel. Tilslut ikke skifte til noget andet, holder det uafhængigt af resten af dit netværk. Denne måde, det trådløse netværk er kun tilgængelig, hvis du kender adgangskoden, men kontakten er for alle. Det eneste problem med dette er, at kontakten ikke har en indbygget DHCP-server, så du bliver nødt til at give alle dine computere statiske IP-adresser, som kan være et irritationsmoment.
|
| |||
| |||
| Tak for det hurtige svar. Beklager, jeg var i en fart, mens skrive mit oprindelige indlæg, vil jeg forsøge at være lidt klarere. Ok, så jeg forsøger at oprette et LAN inden for computere. Jeg tror, at min trådløse connectiong er i konflikt med mit skifte. For eksempel hvis jeg starter et spil er det under IP 192.168.1.xxx (den trådløse router), ikke 10.10.10.xxx heks er skiftet. Så dybest im spekulerer på hvordan jeg kan sørge for de spil, der begynder med denne parameter, og ikke den trådløse forbindelse. Og også, im ikke sikker på, hvordan jeg skal gå om at lave et "netværk" som samlingspunkt for at dele filer under lan part. Er det lidt mere præcis? |
|
| |||
| |||
| Citat:
:: BESLUTTET:: |
|
| |||
| |||
| Glad for, at du fik den fast på dit eget. Jeg var lige ved at sige det skifte ikke har en DHCP server indbygget i.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Muligt at bruge en Old Wireless Router som et netværk Switch? | mctw | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 30 august 2009 10:37 |
| Brug af et netværk Skift til Split en CAT5 Connection | lauz006 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 26. maj 2009 14:25 |
| Oprettelsen af et netværk - Forskellige Setup Spørgsmål | Martyok | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 24. maj 2009 14:40 |
| Hjælp oprettelsen 2 LAN conections på det samme netværk | Johno4566 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 8 januar 2008 06:03 |
| Network Switch | Jonathon28 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 12th Dec 2007 14:38 |
| Thread Tools | |
| |