![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okei, olen ostanut Switch, jotta voin suorittaa lääni osapuoli 8 ihmiset myös minun itse. Tarvitsen apua varmistaa tietokoneet itse yhteyden kautta vaihtaa eikä minun langaton joten tässä on minun ongelmani. Ostin tätä valitsinta http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16833166007 Ja olen yrittänyt asettaa sen esille useita tietokoneita riippumaton internet jotta voimme lääni yli pari pelejä. Vaikka testaus tätä valitsinta minun kannettava tietokone, en voinut muodostaa yhteyden kautta kytkin, vaan kytketty langattoman minun talossani. Voiko joku kertoa minulle, kuinka olen lähteä siitä, että varma, että tietokone aina yhteyden kautta kytkin? Esimerkiksi leikkiessään läimäytys 4, haluaisin aloittaa Lan palvelimeen ja minun laptop olisi näytä ip on Lan-palvelin on 192.168.1.xxx mustaeväkampela on minun langaton. Mutta tutkimusajanjakson kytkin on 10.10.10.xxx. Miten voin varmistaa, että ihmiset yhteyden kautta minun vaihtaa eikä minun langaton reititin? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En oikein ymmärrä mitä yritätte tehdä, mutta yritän vastata. Oletan, että langaton verkko on nykyistä verkostoa, joka on Internet-yhteys? Tässä tapauksessa varmista, että langaton yhteys on suojattu salasanalla, että vain sinä tiedät. Tämä varmistaa, että vain ihmisiä haluat saada langattoman ja Internet voi. Kun olet määritellyt LAN osapuoli, että kaikki pistoke kytkin toit ja myös plug-in pelin palvelin kytkin samoin. Älä liitä vaihtaa mitään muuta, pitää sen riippumaton muusta verkkoon. Näin langaton verkko on käytettävissä vain, jos tiedät, että salasana, mutta kytkin on kaikille. Ainoa ongelma on, että kytkin ei ole rakennettu DHCP-palvelin, joten teidän on annettava kaikki tietokoneistasi staattinen IP-osoitteet, jotka voivat olla häiriöksi.
|
| |||
| |||
| Kiitos, että nopea vastaus. Sorry, I oli kiire, kun kirjallisesti minun alkuperäinen teksti, yritän olla hieman selkeämpi. Ok, niin olen yrittänyt perustaa lääni on tietokoneissa. Luulen, että langaton connectiong on ristiriidassa minun vaihtaa. Esimerkiksi, jos käynnistän pelin se on IP 192.168.1.xxx (langaton reititin), ei 10.10.10.xxx mustaeväkampela on kytkin. Joten periaatteessa im ihmettelevät, miten voin varmistaa, että pelit alkavat tätä valitsinta eikä langattoman yhteyden. Ja myös, im olla varma siitä, kuinka olen lähteä siitä, että "verkosto" on keskitin, jotta voidaan jakaa tiedostoja aikana lääni osapuolelle. On, että hieman selkeämpi? |
|
| |||
| |||
| Quote:
:: PÄÄTTÄNEET: |
|
| |||
| |||
| Kiva kun sain sen kiinteän itse. Aioin sanoa kytkin ei ole DHCP-palvelin on rakennettu sisään
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mahdollista käyttää Vanhan Wireless Router Koska Network Switch? | mctw | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 30 elokuu 2009 10:37 |
| Käyttämällä Network Switch to Jaa CAT5 Connection | lauz006 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 26. toukokuuta 2009 14:25 |
| Verkoston perustamisesta - Various Setup Kysymykset | Martyok | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 24. toukokuuta 2009 14:40 |
| Ohje perustamalla 2 LAN conections kanssa samassa verkossa | Johno4566 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 8. Jan 2008 06:03 |
| Network Switch | Jonathon28 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 12. Joulukuu 2007 14:38 |
| Thread Tools | |
| |