![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oke, ik kocht een switch, zodat ik een LAN-party van 8 mensen, waaronder ik zelf kan worden uitgevoerd. Ik heb hulp nodig om ervoor te zorgen op de computers daadwerkelijk verbinding via de switch, en niet via mijn draadloze dus hier is mijn probleem. Ik kocht deze schakelaar http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16833166007 En ik probeer het te richten met verschillende computers die onafhankelijk is van het internet, zodat we kunnen lan over een paar spelletjes. Tijdens het testen van deze optie met mijn laptop, ik was niet in staat om verbinding te maken via de switch, maar in plaats daarvan is aangesloten via de draadloze in mijn huis. Kan iemand mij vertellen hoe ik ben gaan we ervoor zorgen dat de computer altijd verbinding via de switch? Bijvoorbeeld, tijdens het spelen van SWAT 4, zou ik beginnen met een LAN-server en mijn laptop zou blijken het ip van de LAN-server wordt 192.168.1.xxx heks is mijn draadloos. Maar de IP voor de switch is 10.10.10.xxx. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mensen verbinding maken via mijn schakelaar, maar niet via mijn draadloze router? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik begrijp niet echt wat je probeert te doen, maar zal proberen antwoord te geven. Ik neem aan dat het draadloze netwerk is uw huidige netwerk dat toegang tot internet heeft? Als dit het geval is ervoor te zorgen dat de draadloze verbinding is beveiligd met een wachtwoord dat alleen u kent. Dit zorgt ervoor dat alleen mensen die u wilt toegang tot het draadloze en internet kan hebben. Wanneer u uw LAN-party, maak iedereen aangesloten op de schakelaar die u gebracht en ook de stekker in het spel-server naar de switch ook. Sluit de schakelaar aan iets anders, houd het dan onafhankelijk van de rest van uw netwerk. Op deze manier, het draadloze netwerk is alleen beschikbaar als u het wachtwoord weten, maar de schakelaar is voor iedereen. Het enige probleem hiermee is dat de schakelaar niet beschikt over een ingebouwde DHCP-server, zodat u zal hebben om al uw computers statische IP-adressen die kunnen een last zijn.
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het snelle antwoord. Sorry, ik had haast bij het schrijven van mijn eerste post, ik zal proberen om een beetje duidelijker. Ok, dus ik probeer het opzetten van een netwerk binnen de computers. Ik denk dat mijn draadloze connectiong in strijd is met mijn switch. Bijvoorbeeld als ik een spel begint is het het kader van het IP-192.168.1.xxx (de draadloze router), niet 10.10.10.xxx heks is de schakelaar. Dus eigenlijk im me af hoe kan ik ervoor zorgen dat de games zijn te beginnen met de schakelaar, maar niet de draadloze verbinding. En ook, im niet zeker hoe ik ben te gaan over het maken van een "netwerk" in de hub om bestanden te delen tijdens de LAN-party. Is dat een beetje meer duidelijkheid? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
:: OPGELOST:: |
|
| |||
| |||
| Blij dat je hebt het vast in je eentje. Ik wilde zeggen dat de schakelaar niet beschikt over een DHCP-server ingebouwd
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mogelijk gebruik te maken van een oude Wireless Router als een netwerk Switch? | mctw | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 30 augustus 2009 10:37 |
| Met behulp van een netwerk Switch naar Split een CAT5-verbinding | lauz006 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 26 mei 2009 14:25 |
| Oprichting van een netwerk - Diverse Setup Vragen | Martyok | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24 mei 2009 14:40 |
| Helpen opzetten van 2 LAN connecties op hetzelfde netwerk | Johno4566 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 8 Jan 2008 06:03 |
| Netwerk Switch | Jonathon28 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 12 dec 2007 14:38 |
| Thread Tools | |
| |