![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Har nogen hørt om eller har oplevet problemer med Windows Vista Premium, når de forsøger at etablere en router?? Jeg købte en gennem tiscali (min ISP), og de sendte en Thomson Speedtouch 585v6 router og USB-adapter bundle (sidstnævnte er for børn pc, så de kan få adgang til internettet osv.) Jeg forsøgte at oprette routeren software som anvist og i sidste ende føre få en besked vindue siger, at softwaren har fundet en fejl (generel fejlkode 3), fordi nogle filer er enten beskadiget eller mangler, og at installationen wizrd nu behov for at lukke. Kontakt din tjenesteudbyder. Jeg kontaktede Tiscali og de ikke yde support til Windows Vista! Er det sandsynligt, at være et problem med Vista? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få den til Tiscali og sige "Send mig en router, der vil arbejde med Vista". eller jeg vil afslutte min kontrakt med dig som du er i strid med kontrakten, som ikke giver det korrekte udstyr.
| |||
| |||
| Jeg kiggede på tiscali websted, og de bruger et sted kaldet DSL-shop, så jeg kiggede på anlægsområdet og valgte ADSL 2 router / USB-adapter bundle som det var billigere. Jeg har været leder på Windows Vista Hjælp side online, og de vurderer, at installationen er på grund af uforenelighed mellem software og Windows Vista, og at du kan få ved at ændre compatibilty indstilling ved at fortælle det til at køre ved hjælp af Windows XP SP2. http://support.microsoft.com/kb/931361/ Vil se, hvad der sker. Dean |
|
| |||
| |||
| Jeg stadig har problemer med at installere min router i så meget, at jeg ikke kan få en internetforbindelse med det. Selv efter at konfigurere modem til tiscali (Speedtouch 585v6), software til sidst fortæller mig, at jeg har brug for at genstarte for at fuldføre installationen, men så når jeg fortæller det til at genstarte den siger, at alle data vil gå tabt, hvis jeg gør! Der synes at være et problem med softwaren på denne OS og diagnosticering guiden, der er i Windows Vista viser følgende: Problem Event Name: APP Crash Anvendelse Navn: STInstall. exe Anvendelse version: 20.3.3028 Fejlbaseret modul navn: qt-mt322.dll Jeg har også hentet de nye drivere til dette modem, som en zip-fil, unzipped det men jeg er med tab for at vide, hvad de skal gøre yderligere! Ja jeg har sendt en forespørgsel til producenterne på internettet, og så vidt de har ikke svaret ..... jeg kunne ring dem men en præmiesats linje. Enhver yderligere hjælp / råd ville være fantastisk. Tak. Dean |
|
| |||
| |||
| Ja jeg gjorde hente zip-fil fra dette site, men spekulerede på hvor man skal placere det? Jeg har unzipped det og dets en enkelt fil med suffikset "bin". Skal jeg sætte det i system mappe i Windows? Tak igen Dean |
|
| |||
| |||
| Look for C: \ Programmer \ Thompson \ Speedtouch mappe og lægge den der. Prøv det, og komme tilbage til os. |
|
| |||
| |||
| Hej Alle - Jeg sender det gennem mit trådløse netværk! : D Jeg fik tech fyrene på DSL-shop til at guide mig igennem opsætningen af min router - gjorde ikke brug for den cd, der fulgte med det! Alle oppe og køre nu. Mind dig, følelsen lidt indhold om også at oprette børnene pc på samme trådløse netværk, ved hjælp af USB-adapter Jeg fik for det - men jeg gjorde brug af den medfølgende CD til at konfigurere det! Lige ud af interesse, min pc har Norton Internet Security 2007; vil mine børn PC behovet AV software, selvom den får sit signal gennem router på min pc? Nogen sagde router har også en firewall - er det sandt? Tak igen! Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ENHVER router vil samarbejde med enhver OS.
Så længe pc'en har en netværksport OS er irrelevant som routeren ikke bruge drivere. Bare logge på routeren ved hjælp af en IP-adresse i Internet Explorer i stedet for at bruge deres software. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| så hvorfor gør de gider at sende en CD? Anyway, CD er nu en kop kaffe måtten og bare glad for sin alle sorteret. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installation af PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 September 2009 12:14 |
| Windows Vista - Skift adgangskode Indstilling | tinkerbell | Windows-operativsystemer | 1 | 11. maj 2009 11:05 |
| Langsom start på Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 12 | 20 marts 2009 12:25 |
| Hjælp med at oprette router. | aces77 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 28th Dec 2007 12:14 |
| Windows Vista laptop med Broadcom trådløs ikke få forbindelse til routeren | piano0011 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 21. nov 2007 02:46 |
| Thread Tools | |
| |