vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Setting up a Router Windows Vista Premium

Reply

Thread Tools
Old 13. toukokuuta 2007 06:48
Rahoittajien ryhmän

Default Setting up a Router Windows Vista Premium

Hei Onko kukaan kuullut tai kokenut ongelmia Windows Vista Premium, kun yritettiin perustaa reititin? Ostin yksi kautta tiscali (My ISP) ja ne lähetti Thomson Speedtouch 585v6 reititin ja USB-adapteri bundle (jälkimmäinen on, että lapset PC, jotta he voivat käyttää Internet jne.) Olen yrittänyt perustaa reitittimen ohjelmiston ohjeiden mukaan ja lopulta pitää saada viesti-ikkuna, että ohjelmisto on havainnut ongelman (yleinen virhekoodi 3), koska jotkin tiedostot on viallinen tai se puuttuu ja että asennus wizrd on nyt lähellä. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan. Otin yhteyttä Tiscali ja ne eivät tarjoa tukea varten Windows Vista! Onko todennäköistä, että ongelma Vista?

Kiitos
Old 13. toukokuuta 2007 08:06
Banned ryhmän

Hanki edelleen Tiscali ja sano "Lähetä minulle reititin, joka toimii with Vista". tai I'll loppuun minun kanssa sinut olet rikkonut sopimusta eikä toimita oikeat laitteet.
He jopa kysyä, mitä OS olit näkyä?
Älä koskaan mielessä siipirikkona tekosyitä niitä.

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 13. toukokuuta 2007 08:14
Rahoittajien ryhmän

Katsoin annetun tiscali sivustoni ja he käyttävät A Place Called DSL ostoksia niin Katsoin paikalla ja valitsi adsl 2 reitittimen / usb-sovitin Bundle, koska se oli halvempaa. Olen ollut HAKU on Windows Vistan Ohje sivu verkossa ja he arvella, että asennus on määrä ristiriidan välillä ohjelmiston ja Windows Vista ja että voit saada muuttamalla compatibilty jossa kertomalla sen valua käyttöjärjestelmä on Windows XP SP2.

http://support.microsoft.com/kb/931361/

Katsomme, mitä tapahtuu.

Dean
Old 14. toukokuuta 2007 13:53
Rahoittajien ryhmän

Olen edelleen ongelmia asentamisessa minun Router niin paljon, että en voi saada internet-yhteyden kanssa. Vaikka määrittämään modeemina tiscali (Speedtouch 585v6), ohjelmisto lopulta kertoo minulle, että minun on käynnistettävä uudelleen, jotta asennus mutta sitten kun kerron sen uudelleenkäynnistä se sanoo, että kaikki tiedot katoavat, jos en tee! Vaikuttaa siltä, että ongelma ohjelmiston tämän OS-diagnoosin velho, joka on Windows Vista osoittaa seuraavasti: Ongelma Tapahtuman nimi: APP CRASH
Nimi: STInstall. exe
Sovelluksen versio: 20.3.3028
Vika-moduulin nimi: qt-mt322.dll

Olen myös ladata ohjaimet tämä modeemi on zip-tiedosto, purettu, mutta olen joka tappio tietää mitä tehdä lisää! Kyllä minulla on lähetetty kysely, että valmistajilta Internetissä ja toistaiseksi ne havent vastasi ..... Voisin rengas ne, mutta sen premium rate linja.

Kaikki lisäapua / neuvot olisivat suuria. Kiitos.

Dean
Old 15. toukokuuta 2007 05:14
Banned ryhmän

Samaan nopeasti lyhyesti DFR tämä voi tarvita Firmware upgrade ei näet että tässä.
Old 15. toukokuuta 2007 05:17
Rahoittajien ryhmän

Kyllä En ladata zip-tiedosto kyseiseen sivustoon, mutta sitä mietin, missä paikka on? Minulla on purettu ja sen yhden tiedoston, jonka suffix "bin". Onko minun laittaa se on System-kansioon Windows?

Kiitos jälleen

Dean
Old 15. toukokuuta 2007 05:31
Banned ryhmän

Etsi C: \ Program Files \ Thompson \ Speedtouch kansio ja laita se sinne.
Kokeile, ja saada takaisin meille.
Old 17. toukokuuta 2007 13:51
Rahoittajien ryhmän

Hei
Kaikki - Olen lähetät oman langattoman verkon! : D

Sain tech kaverit on DSL-shop ohjaamaan minua kautta kokoonpanoasetuksia minun router - didnt tarvitaan mukana tulleella CD-levyllä sen kanssa! Kaikki vauhtiin nyt. Huomatkaa, hieman sisältöä noin myös perustamalla lasten PC on sama langaton verkko, USB-adapteri sain sen - mutta en käytä toimitetulta CD määrittää se!

Pelkästään korkoa, minun PC on saanut Norton Internet Security 2007; on lapseni PC tarvetta AV-ohjelmia, vaikka se saa signaalin avulla reititin minun PC? Joku sanoi, että reititin on myös palomuurin - Onko tämä totta?

Kiitos vielä kerran!

Dean
Old 18. toukokuuta 2007 00:55
Administrator Group

Jokainen reititin toimii minkä tahansa käyttöjärjestelmän kanssa.

Niin kauan kuin tietokone on verkkoportti OS on merkitystä, koska reititin ei käytä kuljettajat.

Just kirjautumistunnuksesi reitittimen IP-osoite Internet Explorerin sijaan käyttämällä ohjelmistoa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18. toukokuuta 2007 01:37
Rahoittajien ryhmän

joten miksi he vaivaudu lähettämällä CD: lle? Joka tapauksessa, CD on nyt kahvia matto ja vain iloinen sen kaikki LAJITTELE.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.