![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo Heeft iemand van gehoord of ervaren problemen met Windows Vista Premium wanneer wordt geprobeerd om een router? Ik kocht een door Tiscali (mijn ISP) en zij stuurde een Thomson Speedtouch 585v6 router en USB-adapter bundel (de laatste is voor de kinderen pc zodat zij toegang kunnen krijgen tot het internet, enz.) Ik heb geprobeerd het opzetten van de router software als gericht en uiteindelijk houden krijg een bericht venster te zeggen dat de software is een fout (algemene foutcode 3), omdat sommige bestanden zijn beschadigd of ontbreekt en dat de installatie wizrd nu moet worden afgesloten. Neem contact op met uw serviceprovider. Ik gecontacteerd Tiscali en ze bieden geen ondersteuning voor Windows Vista! Is het waarschijnlijk een probleem met Vista? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haal aan Tiscali en zeggen: "Stuur me een router die werkt met Vista". of zal ik eind van mijn contract met u als u in de nakoming van het contract door niet de juiste apparatuur.
| |||
| |||
| Ik keek op de tiscali site en gebruik maken van een plek genaamd de DSL-shop, dus ik keek naar de site en koos voor de ADSL 2 router / usb adapter bundel zoals het was goedkoper. Ik ben al op zoek op de Windows Vista Help-pagina online en ze verwachten dat de installatie is het gevolg van de incompatibiliteit tussen de software en Windows Vista en dat je kunt krijgen door de instelling door Compatibiliteit vertellen zij te draaien met Windows XP SP2. http://support.microsoft.com/kb/931361/ Zullen zien wat er gebeurt. Decaan |
|
| |||
| |||
| Ik ben nog steeds problemen met het installeren van mijn router in zo veel dat ik niet kan krijgen een internetverbinding is. Zelfs na het configureren van de modem voor tiscali (Speedtouch 585v6), de software uiteindelijk vertelt me dat ik moet herstarten om de installatie, maar toen ik het opnieuw op te starten zegt hij dat alle gegevens verloren zullen gaan als ik dat doe! Er lijkt een probleem met de software op deze OS en de diagnose-wizard die in Windows Vista blijkt het volgende: Probleem Evenement naam: APP CRASH Aanvraag Naam: STInstall. exe Toepassing versie: 20.3.3028 Fout-module naam: qt-mt322.dll Ik heb ook gedownload de stuurprogramma's voor deze modem als een zip-bestand uitgepakt, maar ben op een verlies om te weten wat te doen verder! Ja ik heb gepost een query naar de fabrikanten op het internet en tot nu toe zij havent antwoordde ..... ik kon ring, maar zijn een tariefnummers lijn. Elke verdere hulp / advies zou geweldig zijn. Bedankt. Decaan |
|
| |||
| |||
| Ja ik heb download het zip-bestand van die site, maar vroeg me af waar te plaatsen? Ik heb uitgepakte zij en haar een bestand met het achtervoegsel 'bak'. Moet ik hem in de systeemmap van Windows? Nogmaals bedankt Decaan |
|
| |||
| |||
| Kijk voor de C: \ Program Files \ Thompson \ Speedtouch map en zet hem daar. Probeer dat en ga terug naar ons. |
|
| |||
| |||
| Hoi Iedereen - Ik ben het verzenden via mijn draadloze netwerk! : D Ik heb de tech jongens op de DSL-winkel aan mij leiden door de configuratie van mijn router - didnt moet de cd die bij deze! Alle up and running nu. Let wel, het gevoel een beetje over de inhoud ook de oprichting van de kinderen op dezelfde pc draadloos netwerk, met behulp van de USB-adapter Ik heb voor het - maar ik heb het gebruik van de bijgeleverde CD te configureren! Gewoon uit interesse, mijn pc heeft Norton Internet Security 2007; zal mijn kinderen pc nodig AV software ook al krijgt zijn signaal via de router op mijn pc? Iemand zei dat de router ook een firewall - is dat waar? Nogmaals bedankt! Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Elke router werkt met elk besturingssysteem.
Zolang de PC heeft een netwerk poort van de OS is irrelevant als de router maakt geen gebruik van stuurprogramma's. Gewoon inloggen op de router via een IP-adres in Internet Explorer in plaats van met behulp van hun software. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| dus waarom doen ze de moeite het verzenden van een cd? Anyway, de CD is nu een koffie mat en net blij zijn alle gesorteerd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PowerDVD installeren op Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| Windows Vista - Wachtwoord wijzigen instellen | Tinkerbell | Windows besturingssystemen | 1 | 11 mei 2009 11:05 |
| Traag opstarten van Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows besturingssystemen | 12 | 20 mrt 2009 12:25 |
| Helpen met het opzetten van de router. | aces77 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 28 dec 2007 12:14 |
| Windows Vista laptop met Broadcom draadloze niet in staat om verbinding te maken met de router | piano0011 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 21 nov 2007 02:46 |
| Thread Tools | |
| |