![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Har noen hørt om eller har hatt problemer med Windows Vista Premium når du prøver å sette opp en router? Jeg kjøpte en gjennom Tiscali (min ISP) og de sendte en Thomson Speedtouch 585v6 router og USB-adapter bundle (sistnevnte blir for ungene PC, slik at de kan få tilgang til Internett etc.) Jeg prøvde å sette opp ruteren programvare som rettes og eventuelt holde får en melding vindu som sier at programvaren har et problem (generell feilkoden 3) fordi noen filer er enten ødelagt eller mangler, og at installasjonen wizrd nå må lukkes. Kontakt tjenesteleverandøren. Jeg kontaktet Tiscali og de ikke gir støtte for Windows Vista! Er det sikkert å være et problem med Vista? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få på Tiscali og si "Send meg en ruter som fungerer med Vista". eller vil jeg avslutte min kontrakt med deg som du er i tråd med kontrakten ved å ikke gi det riktige utstyret.
| |||
| |||
| Jeg så på Tiscali området og de bruker et sted kalt DSL butikken så jeg kikket på stedet og valgte ADSL 2 router / USB adapter pakke som det ble billigere. Jeg har vært ute på den Windows Vista-hjelp på nettet og de regner at installasjonen skyldes den uforlikelighet mellom programvare og Windows Vista, og at du kan få ved å endre den compatibilty innstillingen ved å fortelle at den skal kjøres med Windows XP SP2. http://support.microsoft.com/kb/931361/ Vil se hva som skjer. Dean |
|
| |||
| |||
| Jeg er fortsatt har problemer med å installere min Router i så mye at jeg ikke kan få en Internett-tilkobling med det. Selv etter å konfigurere modem for Tiscali (Speedtouch 585v6), programvaren slutt forteller meg at jeg må starte på nytt for å fullføre installasjonen men så når jeg sier det til gjenstarte det står at alle data vil gå tapt hvis jeg gjør! Det synes å være et problem med programvaren på dette OS og diagnostisering trollmann som er i Windows Vista viser følgende: Oppgave Aktivitet: APP Crash Application Name: STInstall. exe Programversjon: 20.3.3028 Fault-modulnavn: qt-mt322.dll Jeg har også lastet ned driverne for denne modem som en zip-fil, unzipped men er på et tap å vite hva man skal gjøre videre! Ja jeg har lagt inn en forespørsel til produsentene på internett og så langt de har ikke svart ..... jeg kunne ringe dem men en Premium Rate linje. Ytterligere hjelp / råd vil være stor. Takk. Dean |
|
| |||
| |||
| Ja det gjorde jeg laste ned zip-fil fra dette området, men lurte på hvor du skal plassere den? Jeg har unzipped det og en enkelt fil med suffikset 'bin'. Må jeg sette det i system-mappen i Windows? Takk igjen Dean |
|
| |||
| |||
| Se etter C: \ Programfiler \ Thompson \ Speedtouch mappen og legg den der. Prøv dette og komme tilbake til oss. |
|
| |||
| |||
| Hei Alle - Jeg sender dette gjennom mitt trådløse nettverk! : D Jeg har tech gutta på DSL butikk å guide meg gjennom konfigurasjonen av min router - didnt må CDen som fulgte med det! Alle opp og gå nå. Mind deg følelsen litt innhold om også å sette opp ungene PC på samme trådløse nettverk, ved hjelp av USB-adapter jeg fikk for det - men jeg gjorde bruke CD for å konfigurere den! Bare ut av interesse, min PC har Norton Internet Security 2007; vil barna PC trenger AV programvare selv om den får sin signal gjennom ruteren på min PC? Noen sa at ruteren har også en brannmur - er det sant? Thanks again! Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| NOEN router fungerer med alle OS.
Så lenge PCen har en nettverksutgang OS er irrelevant som ruteren ikke bruke driverne. Bare logg inn til ruteren via en IP-adresse i Internet Explorer i stedet for å bruke deres programvare. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Så hvorfor gjør de bry å sende en CD? Allikevel, CD-er nå en kaffe mat og bare glad det hele er sortert. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| Windows Vista - Endre passord Innstilling | tinkerbell | Windows-operativsystemer | 1 | 11 mai 2009 11:05 |
| Treg oppstart på Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 12 | 20 mars 2009 12:25 |
| Hjelp med å sette opp ruteren. | aces77 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 28 desember 2007 12:14 |
| Windows Vista laptop med Broadcom trådløse ikke koble til ruteren | piano0011 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 21 nov 2007 02:46 |
| Thread Tools | |
| |