mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Delt Printer - Network konfiguration Problem

Reply

Thread Tools
Old 8 februar 2008, 15:43
Medlem Gruppen

og i går var jeg forsøger at setup noget meget ineteresthing ...

så enkel som posible:

Windows XP
Service Pack 2
2002

.................................................. ..Computer 1 - [Hub] - Computer 2
DSL-modem - Wireless Linksys>
.................................................. ..Computer 3 - [Hub] - Computer 4 & 5

Computere 1 og 3 trådløse ips: 192.168.1.101 og 192.168.1.102 (192.168.1.1 som standardgateway)

Computere 1 og 3 LAN ips: 10.0.0.8 og 10.0.0.6

Pc 2, 4 og 5 ips: med 10.0.0. # Format og standardgateways 192.168.1.101 og 102 for hver mininetwork ...

Jeg **** Ing håber jer forstået, at ... xDDDD

ohkay

Alle computere har internetadgang nu (det var det problem går)

Men nu har jeg et andet spørgsmål (jeg så den komme, men jeg ventede indtil udgangen)

Computer # 1 har printeren, det er delt, og im sidde ... I mit netværk steder kan jeg kun se computer 1, 2 og 3 (naturligvis min Linksys DHCP giver dem automatisk Ips ... 192.168.1.101 og 102) Jeg kan få adgang til begge computere

Hvis jeg sidder i computeren 3 i net-steder, hvor jeg kan se skiver 1, 4 og 5, men jeg cant adgang # 1, som har printeren ...

Også computere 4 og 5 cant se # 1 på alle ...

er ligesom computer 3 4 og 5 er i et lille netværk bortset fra 1 og 2, og de cant forbinde hinanden ...

Vigtigste ting, der er i stand til at udskrive fra computere 2, 3, 4 og 5 ...

Tak for hjælp og forslag ....
Old 8 februar 2008, 16:06
Redaktør Gruppen

Jeg forventer, at Linkys router er bare ikke i stand til at støtte dette meget komplicerede og bygge bro over netværk sammen. Og jeg forventer, at XP bliver lidt forvirret med, hvor det er meningen, at sende ting dermed printer deling ikke fungerer.

Jeg foreslår, at du enten få en server eller forenkle tingene en smule.

Eller få nogle trådløse adgangspunkter og sat dem op i bro transportformer til at tage den byrde off XP og det trådløse kort.

Men overvejer du har fået internet noget virker, så jeg forventer, at du vil være i stand til at regne den ud, hvis du fortsætte nok. Held og lykke!

Åh, og kan jeg spørge, hvorfor du forsøger at gøre et så komplekst netværk??? LOL

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 februar 2008, 16:42
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Jeg forventer, at Linkys router er bare ikke i stand til at støtte dette meget komplicerede og bygge bro over netværk sammen. Og jeg forventer, at XP bliver lidt forvirret med, hvor det er meningen, at sende ting dermed printer deling ikke fungerer.

Jeg foreslår, at du enten få en server eller forenkle tingene en smule.

Eller få nogle trådløse adgangspunkter og sat dem op i bro transportformer til at tage den byrde off XP og det trådløse kort.

Men overvejer du har fået internet noget virker, så jeg forventer, at du vil være i stand til at regne den ud, hvis du fortsætte nok. Held og lykke!

Åh, og kan jeg spørge, hvorfor du forsøger at gøre et så komplekst netværk??? LOL
hehehe

Ja jeg har en formodning om det samme, men jeg im prøver at finde ud af hvordan du kan få det til at virke ...

Jeg er nødt til at gøre nettet til den måde forårsage i 3yr gamle pic at jeg har du kan se faktisk layout på min computer her ... som du kan se DSL er på oppossite mur af computere og kører ledninger midt i kontoret er ikke en mulighed ...

Jeg gjorde ikke har penge nok til at købe 5 trådløse kort (hvilket ville gøre alle glade), så im arbejder med, hvad jeg har på hånden ...

går jeg indsendt dette:

http://www.computer-juice.com/forums...problem-14452/

Jeg regnede ud ... men nu er jeg i denne nye situation, og som du lige har nævnt Jeg vil tallet dette én ud også med lidt tålmodighed og vedholdenhed (medmindre Microsoft siger det modsatte )

Thanks anyway.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.