vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Jaettu tulostin - Network configuration Problem

Reply

Thread Tools
Old 8 helmikuu 2008, 15:43
Jäsen

Default Jaettu tulostin - Network configuration Problem

hyvin eilen i yritti setup jotain hyvin ineteresthing ...

niin yksinkertaista kuin Mahdolliset:

Windows XP
Service Pack 2
2002

.................................................. ..Tietokone 1 - [Hub] - Tietokone 2
DSL-modeemi - Langaton Linksys>
.................................................. ..Tietokone 3 - [Hub] - Tietokone 4 & 5

Tietokoneet 1 ja 3 langaton ips: 192.168.1.101 ja 192.168.1.102 (192.168.1.1 kuin oletusyhdyskäytävä)

Tietokoneet 1 ja 3 LAN ips: 10.0.0.8 ja 10.0.0.6

Pc 2, 4 ja 5 ips: kyllä 10.0.0. # Muodossa ja oletus porttikäytävät 192.168.1.101 ja 102 kutakin mininetwork ...

I **** ta toivon teille, että ... xDDDD

ohkay

Kaikissa tietokoneissa on internet nyt (tämä oli ongelma eilen)

Mutta nyt minulla on toinen kysymys (I näimme sen tulevan, mutta odotin loppuun saakka)

Tietokone # 1 on tulostin on jaettu, ja im siellä ... Minun verkko paikoissa voin vain tietokone 1, 2 ja 3 (tietenkin minun Linksys DHCP antaa heille automaattinen Ips ... 192.168.1.101 ja 102) voin käyttää molemmat tietokoneet

Jos i istua tietokoneen 3 verkkotoimialoilla paikoissa Näen kpl 1, 4 ja 5, mutta i cant pääsy # 1, jotka ovat kirjoitin ...

Myös tietokoneiden 4 ja 5 voi nähdä # 1 ollenkaan ...

on kuin tietokone 3 4 ja 5 ovat hieman verkko lukuun ottamatta 1 ja 2, ja ne kallistuksen kytkeä toisiinsa ...

Tärkeintä, Mahdollisuus tulostaa tietokoneet 2, 3, 4 ja 5 ...

Kiitos avusta ja ehdotuksia ....
Old 8 helmikuu 2008, 16:06
Moderator Group

Odotan, että Linkys reititin on vain ei voi tukea, että paljon monimutkaisuus ja ensitoimitilat verkkojen yhteen. Ja odotan, että XP on saada vähän sekoittaa, jos se on tarkoitus lähettää tavaraa siten kirjoittimen jakaminen ei toimi.

Ehdotan, että olet joko saada palvelimen tai yksinkertaistaa asioita hieman.

Tai saada langaton yhteysosoitteista ja niiden asettamisesta sillankansissa liikennemuotojen ottaa taakan pois XP: n ja langattoman kortit.

Mutta, koska olet saanut internet jotain tekee niin odotan voit luku se, jos sinua pysymään tarpeeksi. Onnea!

Niin, ja voin kysyä, miksi te yritätte tehdä niin monimutkainen verkko? LOL

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 helmikuu 2008, 16:42
Jäsen

Quote:
Originally Posted by serverguy View Post
Odotan, että Linkys reititin on vain ei voi tukea, että paljon monimutkaisuus ja ensitoimitilat verkkojen yhteen. Ja odotan, että XP on saada vähän sekoittaa, jos se on tarkoitus lähettää tavaraa siten kirjoittimen jakaminen ei toimi.

Ehdotan, että olet joko saada palvelimen tai yksinkertaistaa asioita hieman.

Tai saada langaton yhteysosoitteista ja niiden asettamisesta sillankansissa liikennemuotojen ottaa taakan pois XP: n ja langattoman kortit.

Mutta, koska olet saanut internet jotain tekee niin odotan voit luku se, jos sinua pysymään tarpeeksi. Onnea!

Niin, ja voin kysyä, miksi te yritätte tehdä niin monimutkainen verkko? LOL
hehehe

Niin epäilen sama mutta i im yrittää selvittää, miten saan sen toimimaan ...

Haluan tehdä verkon näin aiheuttaa sen 3yr vanha pic että tein näet todella sijoittelu minun tietokone täällä ... kuten näette DSL koskee oppossite seinän tietokoneet ja käynnissä johdot on keskellä toimistossa ei ole vaihtoehto ...

I didnt ole tarpeeksi rahaa ostaa 5 langattomat kortit (joka tekisi kaikki iloinen) niin im kanssa mitä olen käsi ...

Eilen lähetetty tämän seuraavasti:

http://www.computer-juice.com/forums...problem-14452/

Olen tajunnut ulos ... mutta nyt olen tässä uudessa tilanteessa, ja kuten juuri mainittu aion siffra yksi myös vähän kärsivällisyyttä ja sitkeyttä (ellei Microsoft sanoo päinvastoin )

Kiitos joka tapauksessa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Anna A Mukautettu IP To My Network Printer ryannathans Verkottuminen, Modeemit & VoIP 9 5 lokakuu 2009 00:43
Ei voi tulostaa XP jaettua kirjoitinta Vista gavind Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 31. lokakuu 2008 03:55
Problem with IP-määritys muyiwa Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 12. toukokuuta 2008 01:00
Lisääminen kirjoitin verkkoon dmdougie Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 18. Joulukuu 2007 05:53
Asettaminen Network Printer salasanan XP nand998 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 21. lokakuu 2007 10:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.