mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Gedeelde Printer - Netwerk configuratie probleem

Reply

Thread Tools
Old 8 februari 2008, 15:43
Lid Fractie

Default Gedeelde Printer - Netwerk configuratie probleem

en gisteren was ik probeer te setup iets heel ineteresthing ...

zo simpel als POSIBLE:

Windows XP
Service Pack 2
2002

.................................................. ..Computer 1 - [Hub] - Computer 2
DSL Modem - Linksys Wireless>
.................................................. ..Computer 3 - [Hub] - Computer 4 & 5

Computers 1 en 3 draadloze IPS: 192.168.1.101 en 192.168.1.102 (192.168.1.1 als default gateway)

Computers 1 en 3 LAN IPS: 10.0.0.8 en 10.0.0.6

PC 2, 4 en 5 IPS: met 10.0.0. # Formaat en de standaard gateways 192.168.1.101 en 102 voor elk mininetwork ...

Ik **** ING hoop dat jullie begrijpen dat ... xDDDD

ohkay

Alle computers hebben internet nu (dat was het probleem van gisteren)

Maar nu heb ik een ander probleem (ik zag aankomen, maar ik wachtte tot het einde)

Computer # 1 heeft de printer is gedeeld, en im zitten ... In mijn netwerk plaatsen kan ik alleen maar zien computer 1, 2 en 3 (natuurlijk mijn Linksys DHCP geeft hen automatische Ips ... 192.168.1.101 en 102) kan ik toegang tot beide computers

Als ik zit in de computer in het netwerk 3 plaatsen Ik zie st 1, 4 en 5, maar i cant toegang # 1, die de printer ...

Ook computers 4 en 5 cant zie # 1 op alle ...

is als de computer 3 4 en 5 zijn in een klein netwerk, afgezien van 1 en 2 en zij huicheltaal verbinding elkaar ...

Belangrijkste ding, kunnen afdrukken van computers 2, 3, 4 en 5 ...

Bedankt voor hulp en suggesties ....
Old 8 februari 2008, 16:06
Moderator Groep

Ik verwacht dat de Linkys router gewoon niet kunnen steunen dat veel complexiteit en het overbruggen van de netwerken samen. En ik verwacht dat XP is een beetje verward met waar het is bedoeld om het verzenden van spullen dus printer delen werkt niet.

Ik stel voor dat je ofwel een server of vereenvoudigen dingen een beetje.

Of nog wat draadloze toegangspunten en stelt hen in brug modi om de last uit XP en de draadloze kaarten.

Maar, gezien je hebt internet iets werkt, dus ik verwacht dat u in staat zullen zijn om het uit als je volharden genoeg. Succes!

Oh, en kan ik vragen waarom u probeert om een dergelijk complex netwerk? LOL

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 februari 2008, 16:42
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Ik verwacht dat de Linkys router gewoon niet kunnen steunen dat veel complexiteit en het overbruggen van de netwerken samen. En ik verwacht dat XP is een beetje verward met waar het is bedoeld om het verzenden van spullen dus printer delen werkt niet.

Ik stel voor dat je ofwel een server of vereenvoudigen dingen een beetje.

Of nog wat draadloze toegangspunten en stelt hen in brug modi om de last uit XP en de draadloze kaarten.

Maar, gezien je hebt internet iets werkt, dus ik verwacht dat u in staat zullen zijn om het uit als je volharden genoeg. Succes!

Oh, en kan ik vragen waarom u probeert om een dergelijk complex netwerk? LOL
hehehe

Ja, ik vermoed hetzelfde maar ik im proberen om erachter te komen hoe je het aan het werk ...

Ik heb te maken van het netwerk die manier veroorzaken in de 3yr oud pic die ik heb gemaakt kunt u de actuall lay-out van mijn computer hier ... zoals u kunt zien dat de DSL is oppossite op de muur van de computers draait draden in het midden van het kantoor is geen optie ...

I didnt hebben genoeg geld voor de aankoop van 5 draadloze kaarten (die iedereen gelukkig zou maken), zodat im werken met wat ik heb bij de hand ...

Gisteren heb ik dit gepost:

http://www.computer-juice.com/forums...problem-14452/

Ik dacht dat ... maar nu ben ik in deze nieuwe situatie en zoals u net al zei zal ik dit cijfer een uit ook met beetje geduld en volharding (tenzij Microsoft zegt het tegendeel )

Bedankt anyway.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.