![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| vel går Jeg prøvde å sette opp noe ineteresthing ... så enkelt som Mulige: Windows XP Service Pack 2 2002 ![]() .................................................. ..Computer 1 - [Hub] - Computer 2 DSL-modem - Wireless Linksys> .................................................. ..Computer 3 - [Hub] - Computer 4 & 5 Computers 1 og 3 trådløse ips: 192.168.1.101 og 192.168.1.102 (192.168.1.1 som standard gateway) Computers 1 og 3 LAN ips: 10.0.0.8 og 10.0.0.6 PC 2, 4 og 5 ips: med 10.0.0. # Format og standard gatewayer 192.168.1.101 og 102 for hver mininetwork ... Jeg **** ing håper dere forstått at ... xDDDD ohkay Alle maskinene har internett nå (som var problemet i går) Men nå har jeg et annet nummer (Jeg så den komme, men jeg ventet til slutten) Computer # 1 har skriveren, den er delt, og im sitter der ... I nettverket steder der jeg kan bare se datamaskinen 1, 2 og 3 (selvfølgelig min Linksys DHCP gir dem automatisk ips ... 192.168.1.101 og 102) Jeg har tilgang til både datamaskiner Hvis jeg sitter i datamaskinen 3 i nettverket steder der jeg kan se stk 1, 4 og 5, men jeg skrånende tilgang # 1 som har skriveren ... Også datamaskiner 4 og 5 skrånende se # 1 på alle ... er som datamaskinen 3 4 og 5 er i et lite nettverk bortsett fra 1 og 2 og de skrånende koble hverandre ... Viktigste, å kunne skrive ut fra datamaskiner 2, 3, 4 og 5 ... Takk for hjelp og forslag .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forventer at Linkys ruteren er bare ikke tåler så mye kompleksitet og bygge bro nettverkene sammen. Og jeg forventer at XP blir litt forvirret med der den er ment å være sending stuff dermed skriverdeling fungerer ikke. Jeg foreslår at du enten få en server eller forenkle ting litt. Eller få noen trådløse tilgangspunkter og satt dem opp i bro moduser å ta byrden av XP og trådløse kort. Men vurderer du har internett noe fungerer så jeg forventer vil du kunne finne ut av det hvis du holde nok. Lykke til! Å, og kan jeg spørre hvorfor du prøver å gjøre et slikt komplekst nettverk?? LOL
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ja jeg mistenker det samme, men jeg im prøver å finne ut hvordan du får det til å fungere ... Jeg må gjøre nettverket slik årsak i 3yr gammelt bilde som jeg har gjort ser du faktisk oppsettet på maskinen min her ... som du kan se DSL er på oppossite veggen av datamaskiner og kjører ledninger i midten av kontoret er ikke et alternativ ... Jeg gjorde ikke har nok penger til å kjøpe 5 trådløst kort (som ville gjøre alle glade) slik im jobbe med det jeg har på hånden ... går jeg postet dette: http://www.computer-juice.com/forums...problem-14452/ Jeg funnet ut ... men nå er jeg i denne nye situasjonen, og som du nettopp har nevnt vil jeg finne dette ut også med litt tålmodighet og utholdenhet (med mindre Microsoft sier det motsatte )Takk uansett. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tildele et tilpasset IP til Mine nettverkssteder Printer | ryannathans | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 5 oktober 2009 00:43 |
| Kan ikke skrive til XP delte skriveren fra Vista | gavind | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 oktober 2008 03:55 |
| Problem med IP-konfigurasjonen | muyiwa | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 12 mai 2008 01:00 |
| Legge til en skriver i et nettverk | dmdougie | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 18 desember 2007 05:53 |
| Innstilling nettverksskriveren Passord på XP | nand998 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 21 oktober 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |