mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Deling af printeren

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2007, 16:41
Ny Medlem Gruppen

Default Deling af printeren

Hej,
Jeg er forholdsvis ny på computere og ønsker at få nogle gode råd, så jeg gør tingene rigtigt første gang.
Min kone har sin egen computer ovenpå og jeg har min egen nedenunder. Vi deler en dial-up internet service nu. (kan ikke få højhastighedsadgang, hvor vi bor)
Vi ønsker at købe en printer og kunne bruge den fra begge computere.
Fortæl mig den bedste måde at gøre dette. Jeg er ikke så bekymret over omkostningerne som jeg er ved at bruge et system, der vil gøre arbejdet.
Jeg har læst om "networking" men måske du kan forenkle tingene for mig. Tak!
Old 25 oktober 2007, 16:56
Ny Medlem Gruppen

Jeg burde have tilføjet Jeg ønsker ikke at køre ledninger. Vil gerne gøre det trådløst!
Old 26 oktober 2007, 10:34
Medlem Gruppen

^ I dont tror det er muligt at have en trådløs opkaldsforbindelse, ikke at ive hørt om alligevel.
Old 4 november 2007, 03:24
Medlem Gruppen

Du kan købe Canon Pixma MP600R, der er indbygget i wire / trådløs forbindelse, der er gjort i stand for dem, der gerne vil dele printeren. Om opkaldsforbindelse siden den trådløse sender transmissioner via den trådløse router jeg tror ikke, at du har en. Men jeg kan foreslå dig at købe en trådløs router og sæt den i dit modem og derefter kan du være i stand til at hagve trådløs udskrivning:)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptops Printer Sharing Evne Lost på Luk ned dfr200764 Networking, Modemer & VoIP 1 24th Apr 2009 07:38
Printer Sharing Tera Networking, Modemer & VoIP 7 8 oktober 2008 10:43
Deling af en printer via et trådløst netværk dfr200764 Networking, Modemer & VoIP 8 28 januar 2008 12:29
Printer deling Velcs Digital Imaging & Printere 2 28th Dec 2007 10:04
Deling af printeren på en netwrk? dfr200764 Networking, Modemer & VoIP 1 25th May 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.