![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen suhteellisen uusi tietokoneisiin ja haluaisivat saada hyviä neuvoja niin teen asiat oikein ensimmäistä kertaa. Vaimoni on hänen oma tietokone yläkerrassa ja minulla on omat alakerrassa. Meillä on sama dial-up Internet-palvelun nyt. (ei voi saada Highspeed jossa elämme) Haluamme ostaa tulostimen ja osattava käyttää sitä molemmissa tietokoneissa. Kerro minulle paras tapa tehdä tämä. En ole niin huolissaan kustannuksista olen noin käyttämällä järjestelmä, joka tekee työtä. Olen lukenut "verkottumista", mutta ehkä te voisitte yksinkertaistaa asioita minulle. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Minun olisi pitänyt lisätä En halua käyttää johtoja. Haluan tehdä sen langaton! |
|
| |||
| |||
| ^ I dont sitä mieltä, että on mahdollista saada langaton Modeemi, ei ive kuullut anyway. |
|
| |||
| |||
| Voit ostaa Canon PIXMA MP600R, joka on sisäänrakennettu langallinen / langaton yhteys, joka on tehty voitava, jotka haluaisivat jakaa kirjoittimen. Tietoa Modeemi koska langaton lähettää lähetykset kautta langattoman reitittimen En usko, että sinulla on. Mutta voisin ehdottaa voit ostaa langaton reititin ja kytke se modeemin ja sitten voisi pystyä hagve langattoman tulostuksen:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sylimikrot Printer Sharing Ability Lost on Shut Down | dfr200764 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 24th Apr 2009 07:38 |
| Tulostimen jakaminen | Tera | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 8. Lokakuu 2008 10:43 |
| Jakaminen tulostimen koko langattoman verkon | dfr200764 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 28th Jan 2008 12:29 |
| Tulostimen jakamisen | Velcs | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 28 Dec 2007 10:04 |
| Jako-tulostin on netwrk? | dfr200764 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 25th Jun 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |