![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik ben relatief nieuw voor computers en wil graag een goed advies zodat ik dingen recht de eerste keer. Mijn vrouw heeft haar eigen computer boven en ik heb mijn eigen beneden. We delen een dial-up internet service nu. (kan niet Highspeed waar we wonen) Wij willen voor de aanschaf van een printer en kunnen gebruiken van beide computers. Vertel me de beste manier om dit te doen. Ik ben niet zo bezorgd over de kosten als ik over het gebruik van een systeem dat het werk doen. Ik heb gelezen over "netwerken", maar misschien kun je vereenvoudigen dingen voor me. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Ik zou hebben toegevoegd ik niet wilt uitvoeren draden. Zou willen doen draadloos! |
|
| |||
| |||
| ^ Ik denk niet dat het mogelijk is om een draadloze inbelverbinding, niet dat ive van gehoord trouwens. |
|
| |||
| |||
| Je zou kunnen kopen, de Canon Pixma MP600R is ingebouwd in de draadloze verbinding die wordt gemaakt kunnen voor degenen die graag willen delen van de printer. Over de dial-up verbinding, omdat de draadloze transmissies stuurt via de draadloze router Ik denk niet dat je er een hebt. Maar ik kan raden u aan om een draadloze router en steek de stekker in uw modem en vervolgens kon je kunnen hagve draadloos printen:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptops printerdeling Vermogen Verloren op Shut Down | dfr200764 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24 apr 2009 07:38 |
| Printer delen | Tera | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 8 okt 2008 10:43 |
| Het delen van een printer in een draadloos netwerk | dfr200764 | Netwerken, modems & VoIP | 8 | 28 Jan 2008 12:29 |
| Printer delen | Velcs | Digital Imaging & Printers | 2 | 28 dec 2007 10:04 |
| Delen van printer op een netwrk? | dfr200764 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 25 jun 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |