mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Dele skriveren

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2007, 16:41
New Member Group

Default Dele skriveren

Hei,
Jeg er relativt ny til datamaskiner og ønsker å få noen gode råd slik at jeg gjør tingene riktig første gangen.
Min kone har sin egen datamaskin ovenpå og jeg har min egen nede. Vi deler en ekstern Internett-tjenesten nå. (kan ikke komme high hvor vi bor)
Vi ønsker å kjøpe en skriver og kunne bruke det fra begge datamaskinene.
Fortell meg den beste måten å gjøre dette. Jeg er ikke så opptatt av pris som jeg er om å bruke et system som vil gjøre jobben.
Jeg har lest om "nettverk", men kanskje du kan forenkle ting for meg. Takk!
Old 25 oktober 2007, 16:56
New Member Group

Default Dele skriveren

Jeg skulle ha lagt Jeg ønsker ikke å kjøre ledninger. Ønsker å gjøre det trådløse!
Old 26 oktober 2007, 10:34
Medlem Group

Default Dele skriveren

^ Jeg ikke tror det er mulig å ha et trådløst oppringingstilkobling, ikke at Ive hørt om likevel.
Old 4de Nov 2007, 03:24
Medlem Group

Default Dele skriveren

Du kan kjøpe Canon Pixma MP600R som har innebygd wire / trådløs tilkobling som er gjort i stand for de som ønsker å dele skriveren. Om oppringingstilkobling siden trådløse sender sendinger gjennom den trådløse ruteren Jeg tror ikke at du har en. Men jeg kan foreslå deg å kjøpe en trådløs router, og deretter koble den til modemet, og deretter kan du kunne hagve trådløs utskrift:)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Laptops skriverdeling Mulighet Lost på Avslutt dfr200764 Nettverk, modem og VoIP 1 24 april 2009 07:38
Skriverdeling Tera Nettverk, modem og VoIP 7 8 oktober 2008 10:43
Dele en skriver over et trådløst nettverk dfr200764 Nettverk, modem og VoIP 8 28 januar 2008 12:29
Skriverdeling Velcs Digital Imaging & Skrivere 2 28 desember 2007 10:04
Dele skriveren på et netwrk? dfr200764 Nettverk, modem og VoIP 1 25 juni 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.