![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg er relativt ny til datamaskiner og ønsker å få noen gode råd slik at jeg gjør tingene riktig første gangen. Min kone har sin egen datamaskin ovenpå og jeg har min egen nede. Vi deler en ekstern Internett-tjenesten nå. (kan ikke komme high hvor vi bor) Vi ønsker å kjøpe en skriver og kunne bruke det fra begge datamaskinene. Fortell meg den beste måten å gjøre dette. Jeg er ikke så opptatt av pris som jeg er om å bruke et system som vil gjøre jobben. Jeg har lest om "nettverk", men kanskje du kan forenkle ting for meg. Takk! |
|
| |||
| |||
| Jeg skulle ha lagt Jeg ønsker ikke å kjøre ledninger. Ønsker å gjøre det trådløse! |
|
| |||
| |||
| ^ Jeg ikke tror det er mulig å ha et trådløst oppringingstilkobling, ikke at Ive hørt om likevel. |
|
| |||
| |||
| Du kan kjøpe Canon Pixma MP600R som har innebygd wire / trådløs tilkobling som er gjort i stand for de som ønsker å dele skriveren. Om oppringingstilkobling siden trådløse sender sendinger gjennom den trådløse ruteren Jeg tror ikke at du har en. Men jeg kan foreslå deg å kjøpe en trådløs router, og deretter koble den til modemet, og deretter kan du kunne hagve trådløs utskrift:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptops skriverdeling Mulighet Lost på Avslutt | dfr200764 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 24 april 2009 07:38 |
| Skriverdeling | Tera | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 8 oktober 2008 10:43 |
| Dele en skriver over et trådløst nettverk | dfr200764 | Nettverk, modem og VoIP | 8 | 28 januar 2008 12:29 |
| Skriverdeling | Velcs | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 28 desember 2007 10:04 |
| Dele skriveren på et netwrk? | dfr200764 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 25 juni 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |