mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Deling af en printer via et trådløst netværk

Reply

Thread Tools
Old 27 januar 2008, 15:13
Donor-Gruppen

Default Deling af en printer via et trådløst netværk

Hej

Jeg har installeret et trådløst netværk, så computeren i soveværelset ved siden af kan dele internet med min computer, som er tilsluttet en DSL-router. Jeg har også været forsøg på at dele printeren er sluttet til min pc med en nabo, så mine børn kan udskrive ting fra her, men til ingen nytte. Begge har Vista som OS selv om den ene næste døren Vista Basic. Jeg har gået i nettet og Discovery Center, tændt udskriftsdeling, også sørget for både have samme arbejdsgruppenavn og ændret nettet til private .... dybest Jeg tror, jeg har gjort alt, hvad der er nødvendigt. Når jeg går ved siden af og prøve at klikke på "Tilføj printer" (netværk), kan ikke finde en på nettet. Har jeg faktisk nødt til at give printeren et navn eller IP-adresse eller noget, eller er problemet sandsynligvis de firewall (på enten PC) blokerer adgang? Jeg har Norton IS 2007 om minen og cant se, hvordan du konfigurere den til at tillade udskriftsdeling!

Alle råd ville være værdsat.

mange tak på forhånd.

Dean
Old 27 januar 2008, 15:31
Redaktør Gruppen

Du har ret, Norton er formentlig blokere det. Jeg har haft dette problem før. Det kan være en smerte i Butt.

Første prøve at gå her og gør trinene.
http://service1.symantec.com/support...on_nam&seg=hho

Det burde gøre det.

Der er et par andre ting, jeg anbefaler, at du gør dette kan hjælpe få tingene fungerer.
  • Gå til Windows Update og hente alle opdateringer. De er altid fastsættelse Networking problemer.
  • Genstart alle computere. Synes enkle, men det virkelig hjælpe
Post tilbage med resultaterne

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 januar 2008, 15:47
Donor-Gruppen

Jeg gjorde, hvad du sagde, og gik hen til konfigurere min firewall, men hvad jeg så opdaget, var meget skræmmende! Jeg klikkede på tillid og derefter klikket på den aktive fane for at opdage dette: Det siger »du er i øjeblikket i forbindelse med følgende netværk:
sikring / beskrivelse

derefter under "beskrivelse" det siger:

netværket, hvis gateway fysiske adresse er 00147F AB97E med DOMAIN Ian

det er ikke mit netværk !!!!!

Jeg formoder jeg begrænse det ASAP????
Old 27 januar 2008, 15:56
Redaktør Gruppen

Jeg foreslår, du forsøger at begrænse det og se, hvad der sker ....

Hvis du mister internet derefter noget andet, der sker.

Er du i nærheden af andre trådløse netværk?

Old 27 januar 2008, 16:18
Donor-Gruppen

blot kontrolleres, og der arent eventuelle andre netværk i det område, men normalt er der 3 - 4 rundt og normalt disse er alle sikker (ha ha)

Jeg har begrænset dette net og mit internet er stadig virker!
Old 27 januar 2008, 16:29
Redaktør Gruppen

Kan du se dit netværk der dog? Kan du få printer deling for at arbejde nu?

Problemet kan være, at det var dit netværk. Din anden computer, kan ikke længere har adgang til Internettet, hvis Norton var installeret på computeren er vært for internetforbindelse ....

Old 28 januar 2008, 01:03
Donor-Gruppen

kun denne PC har Norton, den anden en nabo ikke selvom det har en "gratis" firewall-programmet. Jeg kan kun midlertidigt deaktivere firewalls på både pc's bare for at se, om jeg kan tilføje printeren.
Old 28 januar 2008, 11:08
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af dfr200764 View Post
kun denne PC har Norton, den anden en nabo ikke selvom det har en "gratis" firewall-programmet. Jeg kan kun midlertidigt deaktivere firewalls på både pc's bare for at se, om jeg kan tilføje printeren.
Det ville være en god idé, men at sikre, at du huske at genaktivere dem igen.

Old 28 januar 2008, 12:29
Donor-Gruppen

Ak! det doent synes at gøre en blind smule forskel. Er der nogen indstillinger på routeren, at jeg kan justere? Dens en Thompson speedtouch 585 router. En anden tanke er at forsøge at skabe en remote desktop fra pc'en næste dør for at få adgang til denne?? Hvad synes du?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.