vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Jakaminen tulostimen koko langattoman verkon

Reply

Thread Tools
Old 27 tammikuu 2008, 15:13
Rahoittajien ryhmän

Default Jakaminen tulostimen koko langattoman verkon

Hei

Olen asentanut langattoman verkon niin, että tietokone makuuhuone vieressä voivat jakaa Internet-yhteyden tietokoneen, joka on yhteydessä DSL-reititin. Olen myös yrittänyt jakaa liitetyn tulostimen minun PC yhdellä vieressä joten lapset voivat tulostaa juttuja täältä, mutta tuloksetta. Molemmat ovat Vistan OS vaikka yhden vieressä on Vista basic. Olen osaksi verkko-ja Discovery keskustassa päällä tulostaa jakaminen, myös varma, että molemmilla on sama työryhmän nimi ja muuttuneet verkon yksityisen .... pohjimmiltaan Olen mielestäni tehnyt kaiken tarvittavan. Kun menen vieressä ja yrittää klikkaa "Lisää tulostin" (verkossa), se ei voi paikantaa yksi verkkoon. Onko minun fyysisesti on annettava tulostimen nimi tai IP-osoite tai jotain vai onko ongelma todennäköisesti palomuuri (joko PC) estää pääsy? Olen saanut Norton IS 2007 miinojen ja kallistuksen miten määrittää sen sallivat tulostaa jakaminen!

Kaikki neuvot olisivat tervetulleita.

suurkiitos etukäteen.

Dean
Old 27 tammikuu 2008, 15:31
Moderator Group

Olet oikeassa, Norton on todennäköisesti estänyt sen. Minulla on ollut tämä ongelma ennen. Se voi olla kipu Butt.

Kokeile ensin menee täällä ja tekee luetellut vaiheet.
http://service1.symantec.com/support...on_nam&seg=hho

Sen pitäisi tehdä se.

On olemassa muutamia muita asioita Suosittelen teet, jotka voivat auttaa saamaan asiat toimivat.
  • Siirry Windows Update-ja lataa päivityksiä. He ovat aina vahvistamisesta Networking ongelmia.
  • Uudelleenkäynnistä kaikissa tietokoneissa. Vaikuttaa yksinkertaiselta, mutta se todella auttaa
Post takaisin tulokset

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 tammikuu 2008, 15:47
Rahoittajien ryhmän

Tein mitä sanoitte, ja meni määrittää oma palomuuri mutta mitä sitten havaittiin, oli erittäin hälyttävä! I napsautti Trust Valvonta ja sitten napsautti aktiivinen välilehti löytää tämän: Se sanoo "sinä olet tällä hetkellä mukana seuraavat verkot:
turvallisuus / kuvaus

sitten kohdassa "kuvaus" sanotaan:

verkko, jonka yhdyskäytävän fyysinen osoite on 00147F AB97E kanssa DOMAIN Ian

että ei ole minun verkko !!!!!

Oletan I rajoittaa sen ASAP??
Old 27 tammikuu 2008, 15:56
Moderator Group

Ehdotan teille yrittää rajoittaa sitä ja katsoa, mitä tapahtuu ....

Jos löysä internet sitten jotain muuta on tapahtumassa.

Oletko lähellä muita langattomia verkkoja?

Old 27 tammikuu 2008, 16:18
Rahoittajien ryhmän

juuri tarkastettu ja siellä does muita verkkojen alalla vaikka yleensä on 3 - 4 ympäri ja yleensä nämä ovat kaikki varmat (ha ha)

Minulla on rajoitettu, että verkko-ja Internet on yhä edelleen!
Old 27 tammikuu 2008, 16:29
Moderator Group

Näetkö verkko on kuitenkin? Voitko GET tulostimen jakamisen töihin nyt?

Ongelma saattaa olla, että se oli verkko. Muiden tietokone ei ole enää Internet jos Norton oli asennettuna tietokoneeseen isännöimästä Internet-yhteys ....

Old 28 tammikuu 2008, 01:03
Rahoittajien ryhmän

vain tämän PC on Norton, toinen vieressä, ei vaikka se on "ilmaista" palomuuri ohjelma. Voin vain tilapäisesti pois palomuurit molemmilla tietokoneen vain katsomaan jos voin lisätä tulostimeen.
Old 28 tammikuu 2008, 11:08
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by dfr200764 View Post
vain tämän PC on Norton, toinen vieressä, ei vaikka se on "ilmaista" palomuuri ohjelma. Voin vain tilapäisesti pois palomuurit molemmilla tietokoneen vain katsomaan jos voin lisätä tulostimeen.
Se olisi hyvä ajatus, mutta varmista, että muistat uudelleen, jotta ne uudelleen.

Old 28 tammikuu 2008, 12:29
Rahoittajien ryhmän

Valitettavasti! se doent näyttävät vaikeuttavan sokea vähän eroa. Onko asetukset reitittimen, että voin muuttaa? Its a thompson speedtouch 585 reititintä. Toinen ajatus yrittää luoda etätyöpöytä alkaen tietokoneen vieressä käyttää tätä? Mitä mieltä olet?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Sylimikrot Printer Sharing Ability Lost on Shut Down dfr200764 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 24th Apr 2009 07:38
Tulostimen jakaminen Tera Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 8. Lokakuu 2008 10:43
Tulostimen jakamisen Velcs Digital Imaging & Tulostimet 2 28 Dec 2007 10:04
Jakaminen tulostin gizzy Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 4. marraskuu 2007 03:24
Jako-tulostin on netwrk? dfr200764 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 25th Jun 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.