mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Het delen van een printer in een draadloos netwerk

Reply

Thread Tools
Old 27 januari 2008, 15:13
Donor Groep

Default Het delen van een printer in een draadloos netwerk

Hoi

Ik heb een draadloos netwerk, zodat de computer in de slaapkamer naast de deur kunt delen het internet met mijn computer, die is aangesloten op een DSL-router. Ik heb ook geprobeerd om de printer die is aangesloten op mijn PC met een naast de deur, zodat mijn kinderen kunnen afdrukken dingen van hier, maar het heeft niets geholpen. Beide hebben als het besturingssysteem Vista, hoewel de een naast de deur is Vista Basic. Ik heb in het netwerk en Discovery Centre, ingeschakeld print sharing, ook zeker van beide hebben dezelfde werkgroep naam en veranderde het netwerk aan particuliere wezen .... Ik denk dat ik heb alles gedaan wat nodig is. Als ik naast de deur en probeer het te klikken op 'Printer toevoegen' (netwerk), kan het niet vinden een op het netwerk. Moet ik fysiek hebben om de printer een naam of IP-adres of iets of is het probleem waarschijnlijk de firewall (op een PC) blokkeert de toegang? Ik heb Norton 2007 op mijn en cant zien hoe het te configureren om afdrukken te delen!

Elk advies wordt gewaardeerd.

hartelijk dank op voorhand.

Decaan
Old 27 jan 2008, 15:31
Moderator Groep

U hebt gelijk, Norton is waarschijnlijk blokkeert het. Ik heb dit probleem voor. Het kan een pijn in de kont.

Probeer eerst hier gaan doen en de stappen.
http://service1.symantec.com/support...on_nam&seg=hho

Dat zou het moeten doen.

Er zijn een paar andere dingen die ik beveel je dat kan helpen dingen werken.
  • Ga naar Windows Update en het downloaden van updates. Ze zijn altijd vaststelling Networking problemen.
  • Herstart alle computers. Lijkt simpel, maar het echt helpt
Post terug met de resultaten

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 januari 2008, 15:47
Donor Groep

Ik deed wat je zei en ging voor het configureren van mijn firewall, maar wat ik toen ontdekte was zeer verontrustend! Ik klikte op Trust Control en vervolgens klikt op het actieve tabblad te ontdekken: het zegt "U bent momenteel verbonden met de volgende netwerken:
zekerheid / omschrijving

vervolgens onder 'beschrijving' staat:

het netwerk waarvan de toegangspoort fysieke adres is 00147F AB97E met DOMAIN Ian

dat is niet mijn netwerk !!!!!

Ik neem aan dat ik beperken ASAP??
Old 27 januari 2008, 15:56
Moderator Groep

Ik stel voor dat je probeert te beperken, en zie wat er gebeurt ....

Als u losse internet vervolgens iets anders gebeurt.

Bent u de buurt van andere draadloze netwerken?

Old 27 januari 2008, 16:18
Donor Groep

net gecontroleerd en er Arent alle andere netwerken in het gebied maar meestal zijn er 3 tot 4 rond en normaal gesproken zijn dit alle beveiligde (ha ha)

Ik heb beperkt dat netwerk en mijn internet werkt nog steeds!
Old 27 januari 2008, 16:29
Moderator Groep

Kun je je netwerk er al? Kunt u krijgt een printer delen aan het werk nu?

Het probleem kan zijn dat dat was uw netwerk. Uw andere computer kan niet langer toegang tot internet wanneer Norton werd geïnstalleerd op de computer als gastheer van de internetverbinding ....

Old 28 januari 2008, 01:03
Donor Groep

alleen deze computer is Norton, de ander naast de deur niet maar het heeft een 'vrije' firewall programma. Ik kan alleen tijdelijk uitschakelen van de firewall op beide PC's gewoon te zien als ik kan de printer.
Old 28 januari 2008, 11:08
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfr200764 View Post
alleen deze computer is Norton, de ander naast de deur niet maar het heeft een 'vrije' firewall programma. Ik kan alleen tijdelijk uitschakelen van de firewall op beide PC's gewoon te zien als ik kan de printer.
Dat zou een goed idee, maar zorg ervoor dat je nog te herstellen zodat ze weer.

Old 28 januari 2008, 12:29
Donor Groep

Alas! Het doent lijken om een blinde beetje verschil. Zijn er instellingen op de router die ik kan aanpassen? Het is een Thompson SpeedTouch 585 router. Een ander dacht dat probeert te maken van een remote desktop vanaf de pc naast de deur om toegang te krijgen tot deze?? Wat denk je?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptops printerdeling Vermogen Verloren op Shut Down dfr200764 Netwerken, modems & VoIP 1 24 apr 2009 07:38
Printer delen Tera Netwerken, modems & VoIP 7 8 okt 2008 10:43
Printer delen Velcs Digital Imaging & Printers 2 28 dec 2007 10:04
Delen van printer gizzy Netwerken, modems & VoIP 3 4 Nov 2007 03:24
Delen van printer op een netwrk? dfr200764 Netwerken, modems & VoIP 1 25 jun 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.