mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Deling af printeren på en netwrk?

Reply

Thread Tools
Old 24 juni 2007, 15:08
Donor-Gruppen

Default Deling af printeren på en netwrk?

Hej

Jeg har oprettet et trådløst hjemmenetværk mellem dette PC og en nabo. Hvordan opretter jeg printeren, så den er tilgængelige på nettet?

tak

Dean
Old 25 juni 2007, 10:27
Medlem Gruppen

Default Deling af printeren på en netwrk?

par måder. Nemmeste ville være at knytte det til pc, der er på de mest (for eksempel i mit hus, jeg har mit hjem rig og min kone har hendes business laptop; hjem Riggen er den temmeligt 24 / 7, så jeg har printeren vedlagte det det) så højreklik printer> egenskaber> deling> kryds andel denne printer ", give det et navn, og derefter gå til den anden pc og kort it out. Start> Indstillinger> Printere> tilføje nye printere> fra netværket> afkrydse "oprette forbindelse til denne printer" og indtast i '\ \ navn på PC, at det er knyttet til \ navnet på printeren ".

Mindre de citater, selvfølgelig.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptops Printer Sharing Evne Lost på Luk ned dfr200764 Networking, Modemer & VoIP 1 24th Apr 2009 07:38
Printer Sharing Tera Networking, Modemer & VoIP 7 8 oktober 2008 10:43
Deling af en printer via et trådløst netværk dfr200764 Networking, Modemer & VoIP 8 28 januar 2008 12:29
Printer deling Velcs Digital Imaging & Printere 2 28th Dec 2007 10:04
Deling af printeren gizzy Networking, Modemer & VoIP 3 4 november 2007 03:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.