![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har oprettet et trådløst hjemmenetværk mellem dette PC og en nabo. Hvordan opretter jeg printeren, så den er tilgængelige på nettet? tak Dean |
|
| |||
| |||
| par måder. Nemmeste ville være at knytte det til pc, der er på de mest (for eksempel i mit hus, jeg har mit hjem rig og min kone har hendes business laptop; hjem Riggen er den temmeligt 24 / 7, så jeg har printeren vedlagte det det) så højreklik printer> egenskaber> deling> kryds andel denne printer ", give det et navn, og derefter gå til den anden pc og kort it out. Start> Indstillinger> Printere> tilføje nye printere> fra netværket> afkrydse "oprette forbindelse til denne printer" og indtast i '\ \ navn på PC, at det er knyttet til \ navnet på printeren ". Mindre de citater, selvfølgelig. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptops Printer Sharing Evne Lost på Luk ned | dfr200764 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 24th Apr 2009 07:38 |
| Printer Sharing | Tera | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 8 oktober 2008 10:43 |
| Deling af en printer via et trådløst netværk | dfr200764 | Networking, Modemer & VoIP | 8 | 28 januar 2008 12:29 |
| Printer deling | Velcs | Digital Imaging & Printere | 2 | 28th Dec 2007 10:04 |
| Deling af printeren | gizzy | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 4 november 2007 03:24 |
| Thread Tools | |
| |