mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Delen van printer op een netwrk?

Reply

Thread Tools
Old 24 jun 2007, 15:08
Donor Groep

Default Delen van printer op een netwrk?

Hoi

Ik heb het opzetten van een draadloos thuisnetwerk tussen deze pc en een naast de deur. Hoe stel ik de printer, zodat deze toegankelijk op het netwerk?

bedankt

Decaan
Old 25 juni 2007, 10:27
Lid Fractie

Default Delen van printer op een netwrk?

paar manieren. Makkelijkste zou zijn om het naar de pc die op de meeste (bijvoorbeeld, in mijn huis heb ik mijn eigen tuig en mijn vrouw heeft haar zakelijke laptop; thuis tuig is pretty much 24 / 7, dus ik heb de printer die het is) klik dan rechts op de printer> eigenschappen> delen> vinkje aandeel deze printer ', geef het een naam, ga dan naar de andere PC en de kaart uit. Start> Instellingen> Printers> voeg nieuwe printers> from netwerk> tick 'verbinding maken met deze printer' en voer in '\ \ naam van de pc dat het aan \ naam van de printer'.

Minder de aanhalingstekens, natuurlijk.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptops printerdeling Vermogen Verloren op Shut Down dfr200764 Netwerken, modems & VoIP 1 24 apr 2009 07:38
Printer delen Tera Netwerken, modems & VoIP 7 8 okt 2008 10:43
Het delen van een printer in een draadloos netwerk dfr200764 Netwerken, modems & VoIP 8 28 Jan 2008 12:29
Printer delen Velcs Digital Imaging & Printers 2 28 dec 2007 10:04
Delen van printer gizzy Netwerken, modems & VoIP 3 4 Nov 2007 03:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.