mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Dele skriveren på et netwrk?

Reply

Thread Tools
Old 24 juni 2007, 15:08
Donor Group

Default Dele skriveren på et netwrk?

Hei

Jeg har satt opp et trådløst hjemmenettverk mellom PC og en neste dør. Hvordan kan jeg sette opp skriveren slik at den er accesible på nettverket?

takk

Dean
Old 25 juni 2007, 10:27
Medlem Group

Default Dele skriveren på et netwrk?

par måter. Enkleste ville være å legge den til PC som er på de fleste (for eksempel hos meg har jeg mitt hjem rigg og min kone har sin virksomhet laptop; hjem riggen er på stort sett 24 / 7, så jeg har skriveren tilkoblet den det) så høyreklikk skriveren> Egenskaper> Deling> tick "del denne skriveren, gi den et navn, og deretter gå til den andre PC og kart den ut. Start> Innstillinger> Skrivere> legge til nye skrivere> fra nettverket> tick "koble til denne skriveren" og skriv inn "\ \ navnet på PC at det er festet til \ navn på skriveren.

Mindre anførselstegn, selvfølgelig.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.