![]() |
|
| |||
| |||
| hej, Jeg forsøgte at netværket 2 computere ved hjælp af en omskifter. og det er tilsluttet. men når jeg forsøger at give internet-adgang til begge enheder, bliver de langsomt. Jeg har en ADSL plan 384kbps, og jeg tænkte, om at 384kbps ville blive fordelt til 192kbps til hver pc? Hvis det er tilfældet, hvordan kan jeg få lidt mere hurtigere? hvilken som helst hjælp vil være værdsat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maskinerne bliver langsom eller internettet?
| |||
| |||
| internetforbindelsen fik langsommere. Jeg testede forbindelsen med youtube og buffer tid ændret sig, det gik lidt langsommere. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Simpelt spørgsmål at gøre med ikoner | kinnith93 | Windows-operativsystemer | 9 | 3 oktober 2008 12:55 |
| Simpelt batchfilen? | JavaJoe | Windows-operativsystemer | 1 | 1 februar 2008 03:42 |
| Et hurtigt spørgsmål om 802.11b og 802.11g trådløse netværk | r11ckp | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 25 oktober 2007 15:04 |
| Simpelt hurtigt incremental backup? | Khechog | General Software Chat | 4 | 30. sep 2007 15:15 |
| Et simpelt spørgsmål ... | crimson123 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 27 april 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |