![]() |
|
| |||
| |||
| hallå, Jag försökte nätverk 2 datorer med en switch. och det anslutna. men när jag försöker att ge tillgång till Internet på båda enheterna, de blir långsamt. Jag har en DSL-plan 384kbps, och jag undrar om det 384kbps skulle fördelas till 192kbps till varje dator? Om så är fallet hur kan jag göra lite snabbare? någon hjälp skulle uppskattas |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Maskinerna blir långsam eller Internet?
| |||
| |||
| Internet-anslutningen har långsammare. Jag har testat med youtube och buffert Temne förändrats, det gick lite långsammare. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Enkel fråga att göra med ikoner | kinnith93 | Windows-operativsystem | 9 | 3 oktober 2008 12:55 |
| Enkel batchfilen? | JavaJoe | Windows-operativsystem | 1 | 1 februari 2008 03:42 |
| En snabb fråga på 802.11b och 802.11g trådlösa nätverk | r11ckp | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 25 oktober 2007 15:04 |
| Enkel snabb tillkommande säkerhetskopiera? | Khechog | General Software Chat | 4 | 30:e sep 2007 15:15 |
| En enkel fråga ... | crimson123 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 27 april 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |