mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Reply

Thread Tools
Old 19. april 2007, 11:18
Medlem Gruppen

Default Skype

Jeg har været toying med tanken om at få VoIP, men ved, at Vonage har juridiske problemer, så jeg ønsker ikke at gå der. Hvordan kan nogen fortælle mig, om Skype? Er det et realistisk alternativ? Fordele? Cons?
Old 19. april 2007, 13:02
Administrator Gruppen

Default Skype

Jeg har kun dabbled med vinduer skype uden ekstra hardware.

Jeg havde ingen problemer med det, men en simpel opsætning.

Ikke sandt VoIP.

Hvad skete der med vonage?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20. april 2007, 19:50
Medlem Gruppen

Default Skype

Jeg er ikke sikker på alle detaljerne, men fik at vide af en ven, at de fik en retskendelse for ikke at påtage sig alle nye kunder. Jeg regnede med, hvis der er en retskendelse involveret, skal det være alvorlige. ;)
Old 22 april 2007, 00:10
Medlem Gruppen

Default Skype

jeg bruge Skype til min oversøiske opkald og det fungerer så godt for mig, at jeg aldrig ud til et andet program. når jeg går i Kina, og hvis jeg foretage opkald til USA, ville jeg formentlig gå konkurs. Skype kommer til min resue dengang.
Old 24 april 2007, 20:07
Medlem Gruppen

Default Skype

Jeg gør noget arbejde for en virksomhed, der i Det Forenede Kongerige, så jeg håber, at det vil komme til min redning, too. Naturligvis, hvis jeg bare kunne få denne tid forskellen arbejdede ud i mit sind, jeg vil være meget bedre stillet. LOL
Old 25 april 2007, 08:23
Medlem Gruppen

Default Skype

Jeg tror, en ting, der har mig bekymret over VoIP dille er, hvad der sker, hvis din el slukkes. Du er uden en telefon på alle, og der kan være et tilfælde, hvor du har brug for det. Med et land linje, i det mindste, så længe du ikke har en elektrisk telefon, du har stadig service og kan kontakte nogen i en krisesituation. Hvordan VoIP håndtere dette?
Old 26 april 2007, 03:49
Donor-Gruppen

Default Skype

Jeg bruger Skype til at tale med venner uden problemer indtil nu. En af mine venner bruger Skype til at ringe til mobiler og jordledninger og sparer betydeligt på hans opkald. Mamab kender du nogen, der bruger VOIP kun?. Som endnu Jeg tror, de fleste brugere har mere end en telefon. Jeg har både fastnet-og mobil.

Mit system: Mcbee C2D

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Bundkort:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM Hukommelse:
Corsair 2 x 1 GB
Grafikkort (r):
XFX 7600GT XXX
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Samsung320Gb,
Optisk drev (r):
LG DVD-RW
Sag / PSU:
600 W
Køling:
AC Freezer 7 Pro
Network / Internet:
Hjemmenetværk kablede og trådløse. B
Monitor (s):
2x LG 19 "DVI LCD.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 26 april 2007, 03:57
Bandlyst Gruppen

Default Skype

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mamab View Post
Jeg tror, en ting, der har mig bekymret over VoIP dille er, hvad der sker, hvis din el slukkes. Du er uden en telefon på alle, og der kan være et tilfælde, hvor du har brug for det. Med et land linje, i det mindste, så længe du ikke har en elektrisk telefon, du har stadig service og kan kontakte nogen i en krisesituation. Hvordan VoIP håndtere dette?
Det kan naturligvis ikke Mamab og den eneste måde rundt om det ville være at have en UPS (Uninteruptable Power Supply), der kan være godt for et par timer.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 26 april 2007, 03:59
Administrator Gruppen

Default Skype

Plus en masse folk har mobiltelefoner.
Old 29 juni 2007, 21:21
Medlem Gruppen

Default Skype

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mamab View Post
Jeg gør noget arbejde for en virksomhed, der i Det Forenede Kongerige, så jeg håber, at det vil komme til min redning, too. Naturligvis, hvis jeg bare kunne få denne tid forskellen arbejdede ud i mit sind, jeg vil være meget bedre stillet. LOL
Hej,
Registrer antallet med sipgate, som vil blive en af de bedste mulighed jeg mener.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Skype og HotRecorder steve689 E-mail, VoIP og IM Discussion 6 10 September 2009 09:23
IM MSN & Skype Program lawrietech E-mail, VoIP og IM Discussion 8 7 marts 2009 17:29
Skype - Ny side belastninger?? geektrainer E-mail, VoIP og IM Discussion 1 21. jun 2008 02:18
Newbie ønsker at få skype rådgivning tak. ken979 E-mail, VoIP og IM Discussion 11 26 oktober 2007 11:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.