![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har været toying med tanken om at få VoIP, men ved, at Vonage har juridiske problemer, så jeg ønsker ikke at gå der. Hvordan kan nogen fortælle mig, om Skype? Er det et realistisk alternativ? Fordele? Cons? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har kun dabbled med vinduer skype uden ekstra hardware.
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på alle detaljerne, men fik at vide af en ven, at de fik en retskendelse for ikke at påtage sig alle nye kunder. Jeg regnede med, hvis der er en retskendelse involveret, skal det være alvorlige. ;) |
|
| |||
| |||
| jeg bruge Skype til min oversøiske opkald og det fungerer så godt for mig, at jeg aldrig ud til et andet program. når jeg går i Kina, og hvis jeg foretage opkald til USA, ville jeg formentlig gå konkurs. Skype kommer til min resue dengang. |
|
| |||
| |||
| Jeg gør noget arbejde for en virksomhed, der i Det Forenede Kongerige, så jeg håber, at det vil komme til min redning, too. Naturligvis, hvis jeg bare kunne få denne tid forskellen arbejdede ud i mit sind, jeg vil være meget bedre stillet. LOL |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, en ting, der har mig bekymret over VoIP dille er, hvad der sker, hvis din el slukkes. Du er uden en telefon på alle, og der kan være et tilfælde, hvor du har brug for det. Med et land linje, i det mindste, så længe du ikke har en elektrisk telefon, du har stadig service og kan kontakte nogen i en krisesituation. Hvordan VoIP håndtere dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruger Skype til at tale med venner uden problemer indtil nu. En af mine venner bruger Skype til at ringe til mobiler og jordledninger og sparer betydeligt på hans opkald. Mamab kender du nogen, der bruger VOIP kun?. Som endnu Jeg tror, de fleste brugere har mere end en telefon. Jeg har både fastnet-og mobil.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Plus en masse folk har mobiltelefoner. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Registrer antallet med sipgate, som vil blive en af de bedste mulighed jeg mener. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skype og HotRecorder | steve689 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 10 September 2009 09:23 |
| IM MSN & Skype Program | lawrietech | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 7 marts 2009 17:29 |
| Skype - Ny side belastninger?? | geektrainer | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 21. jun 2008 02:18 |
| Newbie ønsker at få skype rådgivning tak. | ken979 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 11 | 26 oktober 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |