vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Reply

Thread Tools
Old 19 huhtikuu 2007, 11:18
Jäsen

Default Skype

Olen ollut toying siitä ajatuksesta saada VoIP, mutta tiedämme, että Vonage on ottaa oikeudellisia ongelmia, joten en halua mennä sinne. Mitä kukaan voi kertoa Skype? Onko toimiva vaihtoehto? Hyvät? Miinukset?
Old 19 huhtikuu 2007, 13:02
Administrator Group

Default Skype

Olen vain dabbled Windows skype ilman ylimääräisiä laitteita.

Minulla ei ollut ongelmia sen kanssa, mutta sen yksinkertaista setup.

Ei totta VoIP.

Mitä tapahtui vonage?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 huhtikuu 2007, 19:50
Jäsen

Default Skype

En ole varma, että kaikki yksityiskohdat, mutta oli kertonut kaverille, että he saivat tuomioistuimen ei ota kaikkia uusia asiakkaita. En tajunnut, jos on olemassa tuomioistuimen mukana, se on vakava. ;)
Old 22 huhtikuu 2007, 00:10
Jäsen

Default Skype

En käytä skype minun merentakaisissa puhelut ja se toimii niin hyvin minulle, että olen koskaan uskaltautuneet ulos jonkin muun ohjelman. kun i mennä Kiina ja jos i soittaa Yhdysvalloissa, i todennäköisesti konkurssiin. skype tulee minun resue tuolloin.
Old 24 huhtikuu 2007, 20:07
Jäsen

Default Skype

I'm doing joitakin töitä yhtiö on Yhdistyneessä kuningaskunnassa, niin olen toivonut, että se Tulen minun pelastus myös. Tietenkin, jos voisin vain saada tällä kertaa ero toiminut mielessäni, I'd olla paljon parempi. LOL
Old 25 huhtikuu 2007, 08:23
Jäsen

Default Skype

Uskon, että yksi asia on minulle huolissaan VoIP villitys on se, mitä tapahtuu, jos sähkösi sammuu. You're ilman puhelinta lainkaan, ja voi olla, jos sinun tarvitsee yhden. Kun maa-linja, ainakin niin kauan kuin sinulla ei ole sähkö-puhelimeen, sinulla on vielä palvelua ja voivat ottaa yhteyttä joku hätätapauksessa. Miten VoIP hoidetaan?
Old 26 huhtikuu 2007, 03:49
Rahoittajien ryhmän

Default Skype

Käytän Skypeä puhua ystävien kanssa ongelmia ei ole tähän mennessä. Eräs ystäväni käyttää Skype soittaa kännykkää ja maan linjat ja säästää merkittävästi hänen puhelut. Mamab sinä tiedät kuka tahansa, joka käyttää VOIP vain?. Vielä Luulen, että useimmat käyttäjät on useampi kuin yksi puhelin. Minulla on sekä maa-linja ja liikkuva.

My System: Mcbee c2d

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Emolevy:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM-muisti:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Samsung320Gb,
Optinen asema (t):
LG DVD-RW
Asia / PSU:
600W
Jäähdytys:
AC Freezer 7 Pro
Network / Internet:
Kotiverkon langalliset ja langattomat. B
Monitor (t):
2x LG 19 "DVI-LCD-näytössä.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 26 huhtikuu 2007, 03:57
Banned ryhmän

Default Skype

Quote:
Originally Posted by mamab View Post
Uskon, että yksi asia on minulle huolissaan VoIP villitys on se, mitä tapahtuu, jos sähkösi sammuu. You're ilman puhelinta lainkaan, ja voi olla, jos sinun tarvitsee yhden. Kun maa-linja, ainakin niin kauan kuin sinulla ei ole sähkö-puhelimeen, sinulla on vielä palvelua ja voivat ottaa yhteyttä joku hätätapauksessa. Miten VoIP hoidetaan?
Se ei tietenkään voida Mamab ja ainoa tapa kierroksella olisi oltava UPS (Uninteruptable Power Supply), joka voisi olla hyvä pari tuntia.

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 26 huhtikuu 2007, 03:59
Administrator Group

Default Skype

Plus paljon ihmiset ovat matkapuhelimissa.
Old 29 kesäkuu 2007, 21:21
Jäsen

Default Skype

Quote:
Originally Posted by mamab View Post
I'm doing joitakin töitä yhtiö on Yhdistyneessä kuningaskunnassa, niin olen toivonut, että se Tulen minun pelastus myös. Tietenkin, jos voisin vain saada tällä kertaa ero toiminut mielessäni, I'd olla paljon parempi. LOL
Hei,
Rekisteröidy määrän kanssa sipgate, se on yksi paras vaihtoehto uskon.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Skype ja HotRecorder steve689 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 6 10 syyskuu 2009 09:23
IM MSN ja Skype-ohjelma lawrietech Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 8 7th Mar 2009 17:29
Skype - Uusi sivu latautuu? geektrainer Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 21. kesäkuu 2008 02:18
Newbie haluaa skype neuvoja kiitos. ken979 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 11 26. lokakuu 2007 11:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.