![]() |
|
| |||
| |||
| Olen ollut toying siitä ajatuksesta saada VoIP, mutta tiedämme, että Vonage on ottaa oikeudellisia ongelmia, joten en halua mennä sinne. Mitä kukaan voi kertoa Skype? Onko toimiva vaihtoehto? Hyvät? Miinukset? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen vain dabbled Windows skype ilman ylimääräisiä laitteita.
| |||
| |||
| En ole varma, että kaikki yksityiskohdat, mutta oli kertonut kaverille, että he saivat tuomioistuimen ei ota kaikkia uusia asiakkaita. En tajunnut, jos on olemassa tuomioistuimen mukana, se on vakava. ;) |
|
| |||
| |||
| En käytä skype minun merentakaisissa puhelut ja se toimii niin hyvin minulle, että olen koskaan uskaltautuneet ulos jonkin muun ohjelman. kun i mennä Kiina ja jos i soittaa Yhdysvalloissa, i todennäköisesti konkurssiin. skype tulee minun resue tuolloin. |
|
| |||
| |||
| I'm doing joitakin töitä yhtiö on Yhdistyneessä kuningaskunnassa, niin olen toivonut, että se Tulen minun pelastus myös. Tietenkin, jos voisin vain saada tällä kertaa ero toiminut mielessäni, I'd olla paljon parempi. LOL |
|
| |||
| |||
| Uskon, että yksi asia on minulle huolissaan VoIP villitys on se, mitä tapahtuu, jos sähkösi sammuu. You're ilman puhelinta lainkaan, ja voi olla, jos sinun tarvitsee yhden. Kun maa-linja, ainakin niin kauan kuin sinulla ei ole sähkö-puhelimeen, sinulla on vielä palvelua ja voivat ottaa yhteyttä joku hätätapauksessa. Miten VoIP hoidetaan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytän Skypeä puhua ystävien kanssa ongelmia ei ole tähän mennessä. Eräs ystäväni käyttää Skype soittaa kännykkää ja maan linjat ja säästää merkittävästi hänen puhelut. Mamab sinä tiedät kuka tahansa, joka käyttää VOIP vain?. Vielä Luulen, että useimmat käyttäjät on useampi kuin yksi puhelin. Minulla on sekä maa-linja ja liikkuva.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: #
|
|
| |||
| |||
| Plus paljon ihmiset ovat matkapuhelimissa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Rekisteröidy määrän kanssa sipgate, se on yksi paras vaihtoehto uskon. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Skype ja HotRecorder | steve689 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 10 syyskuu 2009 09:23 |
| IM MSN ja Skype-ohjelma | lawrietech | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 7th Mar 2009 17:29 |
| Skype - Uusi sivu latautuu? | geektrainer | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 21. kesäkuu 2008 02:18 |
| Newbie haluaa skype neuvoja kiitos. | ken979 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 11 | 26. lokakuu 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |