mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Reply

Thread Tools
Old 19 apr 2007, 11:18
Lid Fractie

Default Skype

Ik ben al speelde met het idee om VoIP, maar weet dat Vonage is met juridische problemen, dus ik wil niet gaan. Wat kan iemand mij vertellen over Skype? Is het een levensvatbaar alternatief? Pros? Nadelen?
Old 19 apr 2007, 13:02
Administrator Group

Default Skype

Ik heb alleen dabbled met vensters skype zonder extra hardware.

Ik had geen problemen met het haar, maar een eenvoudige setup.

Niet waar VoIP.

Wat is er gebeurd met Vonage?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 apr 2007, 19:50
Lid Fractie

Default Skype

Ik ben niet zeker van alle details, maar dit werd verteld door een vriend die ze kregen van een gerechtelijk bevel om niet op alle nieuwe klanten. Ik dacht, als er een gerechtelijk bevel betrokken, moet worden ernstig. ;)
Old 22 apr 2007, 00:10
Lid Fractie

Default Skype

Ik vind het gebruik van Skype voor mijn overzeese gesprekken en het werkt zo goed voor me dat ik nooit stappen uit voor een ander programma. Als ik in China en als ik bellen naar de VS, zou ik waarschijnlijk failliet gaan. Skype komt naar mijn resue op dat moment.
Old 24 apr 2007, 20:07
Lid Fractie

Default Skype

Ik ben bezig met een aantal werken voor een bedrijf er in de UK, dus ik hoopte dat het kom naar mijn redding, ook. Natuurlijk, als ik kon alleen maar krijgen deze tijd verschil uitgewerkt in mijn hoofd, ik zou een stuk beter uit. LOL
Old 25 apr 2007, 08:23
Lid Fractie

Default Skype

Ik denk dat een ding dat mij zorgen over de VoIP-rage is wat gebeurt er als uw elektriciteit gaat uit. Je bent zonder een telefoon helemaal niet, en kan er een zaak waar u er een nodig. Met een vaste lijn, tenminste, zolang u niet over een elektrische telefoon, moet je nog steeds dienst en kan contact opnemen met iemand in het geval van een noodsituatie. Hoe werkt VoIP dit?
Old 26 apr 2007, 03:49
Donor Groep

Default Skype

Ik gebruik Skype te praten met vrienden zonder problemen tot nu toe. Een van mijn vrienden maakt gebruik van Skype om te bellen naar mobiele telefoons en land en bespaart aanzienlijk op zijn oproepen. Mamab weet je dat iedereen die gebruik maakt van VOIP alleen?. Nog zou ik denk dat de meeste gebruikers hebben meer dan een telefoon. Ik heb zowel vaste lijn en mobiel zijn.

Mijn Systeem: Mcbee C2D

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Moederbord:
Asus P5W DH Deluxe -
RAM Geheugen:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Samsung320Gb,
Optische Drive (s):
LG DVD RW
Case / PSU:
600W
Koeling:
AC Freezer 7 Pro
Netwerk / Internet:
Eigen netwerk bedraad en draadloos. B
Monitor (s):
2x LG 19 "LCD DVI.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 26 apr 2007, 03:57
Banned Groep

Default Skype

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mamab View Post
Ik denk dat een ding dat mij zorgen over de VoIP-rage is wat gebeurt er als uw elektriciteit gaat uit. Je bent zonder een telefoon helemaal niet, en kan er een zaak waar u er een nodig. Met een vaste lijn, tenminste, zolang u niet over een elektrische telefoon, moet je nog steeds dienst en kan contact opnemen met iemand in het geval van een noodsituatie. Hoe werkt VoIP dit?
Het kan uiteraard niet Mamab en de enige manier ronde zou worden om een UPS (Uninteruptable Power Supply), die misschien goed zijn voor een paar uur.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 26 apr 2007, 03:59
Administrator Group

Default Skype

Plus een heleboel mensen hebben de mobiele telefoons.
Old 29 juni 2007, 21:21
Lid Fractie

Default Skype

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mamab View Post
Ik ben bezig met een aantal werken voor een bedrijf er in de UK, dus ik hoopte dat het kom naar mijn redding, ook. Natuurlijk, als ik kon alleen maar krijgen deze tijd verschil uitgewerkt in mijn hoofd, ik zou een stuk beter uit. LOL
Hoi,
Registreer het aantal met de sipgate, dat zal een van de beste optie denk ik.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Skype en HotRecorder steve689 E-mail, VoIP & IM Overleg 6 10 september 2009 09:23
IM MSN & Skype Programma lawrietech E-mail, VoIP & IM Overleg 8 De 7 maart 2009 17:29
Skype - Nieuwe pagina wordt geladen? geektrainer E-mail, VoIP & IM Overleg 1 21 jun 2008 02:18
Newbie wil krijgen skype advies alstublieft. ken979 E-mail, VoIP & IM Overleg 11 26 okt 2007 11:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.