![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben al speelde met het idee om VoIP, maar weet dat Vonage is met juridische problemen, dus ik wil niet gaan. Wat kan iemand mij vertellen over Skype? Is het een levensvatbaar alternatief? Pros? Nadelen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb alleen dabbled met vensters skype zonder extra hardware.
| |||
| |||
| Ik ben niet zeker van alle details, maar dit werd verteld door een vriend die ze kregen van een gerechtelijk bevel om niet op alle nieuwe klanten. Ik dacht, als er een gerechtelijk bevel betrokken, moet worden ernstig. ;) |
|
| |||
| |||
| Ik vind het gebruik van Skype voor mijn overzeese gesprekken en het werkt zo goed voor me dat ik nooit stappen uit voor een ander programma. Als ik in China en als ik bellen naar de VS, zou ik waarschijnlijk failliet gaan. Skype komt naar mijn resue op dat moment. |
|
| |||
| |||
| Ik ben bezig met een aantal werken voor een bedrijf er in de UK, dus ik hoopte dat het kom naar mijn redding, ook. Natuurlijk, als ik kon alleen maar krijgen deze tijd verschil uitgewerkt in mijn hoofd, ik zou een stuk beter uit. LOL |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat een ding dat mij zorgen over de VoIP-rage is wat gebeurt er als uw elektriciteit gaat uit. Je bent zonder een telefoon helemaal niet, en kan er een zaak waar u er een nodig. Met een vaste lijn, tenminste, zolang u niet over een elektrische telefoon, moet je nog steeds dienst en kan contact opnemen met iemand in het geval van een noodsituatie. Hoe werkt VoIP dit? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik Skype te praten met vrienden zonder problemen tot nu toe. Een van mijn vrienden maakt gebruik van Skype om te bellen naar mobiele telefoons en land en bespaart aanzienlijk op zijn oproepen. Mamab weet je dat iedereen die gebruik maakt van VOIP alleen?. Nog zou ik denk dat de meeste gebruikers hebben meer dan een telefoon. Ik heb zowel vaste lijn en mobiel zijn.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Plus een heleboel mensen hebben de mobiele telefoons. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Registreer het aantal met de sipgate, dat zal een van de beste optie denk ik. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Skype en HotRecorder | steve689 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 10 september 2009 09:23 |
| IM MSN & Skype Programma | lawrietech | E-mail, VoIP & IM Overleg | 8 | De 7 maart 2009 17:29 |
| Skype - Nieuwe pagina wordt geladen? | geektrainer | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 21 jun 2008 02:18 |
| Newbie wil krijgen skype advies alstublieft. | ken979 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 11 | 26 okt 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |