mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Reply

Thread Tools
Old 19 april 2007, 11:18
Medlem Group

Default Skype

Jeg har blitt leker med tanken om å få VoIP, men vet at Vonage har juridiske problemer, så jeg ønsker ikke å gå dit. Hva kan noen fortelle meg om Skype? Er det et godt alternativ? Proffene? Cons?
Old 19 april 2007, 13:02
Administrator Group

Default Skype

Jeg har bare dabbled med vinduer skype uten ekstra maskinvare.

Jeg hadde ingen problemer med det men en enkel oppsett.

Ikke sant VoIP.

Hva skjedde med vonage?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 april 2007, 19:50
Medlem Group

Default Skype

Jeg er ikke sikker på alle detaljer, men ble fortalt av en venn at de fikk en rettskjennelse for å ikke ta på seg nye kunder. Jeg skjønte, om det foreligger en rettskjennelse involvert, må det være alvorlig. ;)
Old 22 april 2007, 00:10
Medlem Group

Default Skype

jeg bruke Skype for min oversjøiske samtaler og det fungerer så bra for meg at jeg aldri ventured ut for noen andre program. når jeg går i Kina, og hvis jeg ringe til USA, ville jeg sannsynligvis gå konkurs. Skype kommer til min resue den gangen.
Old 24 april 2007, 20:07
Medlem Group

Default Skype

Jeg gjør en del arbeid for et selskap det i Storbritannia, så jeg håper at det kommer til min redning, også. Selvfølgelig, hvis jeg bare kunne komme denne gangen forskjellen fungert i mitt sinn, jeg vil være mye bedre. LOL
Old 25 april 2007, 08:23
Medlem Group

Default Skype

Jeg tror én ting som meg bekymret for VoIP mani er hva som skjer hvis elektrisitet slukkes. Du er uten telefon i det hele tatt, og det kan være tilfeller der du trenger den. Med et land linje, i det minste så lenge du ikke har en elektrisk telefonen, du har fortsatt og kan kontakte noen i tilfelle en nødsituasjon. Hvordan VoIP håndtere dette?
Old 26 april 2007, 03:49
Donor Group

Default Skype

Jeg bruker Skype til å snakke med venner uten problemer så langt. En av mine venner bruker Skype til å ringe til mobiler og land og sparer betydelig på hans samtaler. Mamab kjenner du noen som bruker VOIP bare?. Som men jeg tror de fleste brukere har mer enn én telefon. Jeg har både land og mobil.

Min System: Mcbee C2D

Prosessor (er):
Intel Core2Duo E6600
Hovedkort:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM-minne:
Corsair 2 x 1 GB
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Samsung320Gb,
Optisk stasjon (er):
LG DVD-RW
Case / PSU:
600W
Cooling:
AC Freezer 7 Pro
Nettverk / Internett:
Hjemmenettverket kablet og trådløst. B
Skjerm (er):
2x LG 19 "DVI LCD.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 26 april 2007, 03:57
Banned Group

Default Skype

Sitat:
Originally Posted by mamab View Post
Jeg tror én ting som meg bekymret for VoIP mani er hva som skjer hvis elektrisitet slukkes. Du er uten telefon i det hele tatt, og det kan være tilfeller der du trenger den. Med et land linje, i det minste så lenge du ikke har en elektrisk telefonen, du har fortsatt og kan kontakte noen i tilfelle en nødsituasjon. Hvordan VoIP håndtere dette?
Det åpenbart ikke kan Mamab og eneste vei det ville være å ha en UPS (Uninteruptable Power Supply) som kan være bra for et par timer.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 26 april 2007, 03:59
Administrator Group

Default Skype

Pluss en masse folk har mobiltelefoner.
Old 29 juni 2007, 21:21
Medlem Group

Default Skype

Sitat:
Originally Posted by mamab View Post
Jeg gjør en del arbeid for et selskap det i Storbritannia, så jeg håper at det kommer til min redning, også. Selvfølgelig, hvis jeg bare kunne komme denne gangen forskjellen fungert i mitt sinn, jeg vil være mye bedre. LOL
Hei,
Registrer nummeret med sipgate, som vil bli en av de beste alternativet tror jeg.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skype og HotRecorder steve689 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 10 september 2009 09:23
Chat MSN og Skype Program lawrietech Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 8 7 mars 2009 17:29
Skype - Ny siden lastes? geektrainer Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 21 juni 2008 02:18
Newbie vil få skype råd takk. ken979 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 11 26 oktober 2007 11:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.