![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har blitt leker med tanken om å få VoIP, men vet at Vonage har juridiske problemer, så jeg ønsker ikke å gå dit. Hva kan noen fortelle meg om Skype? Er det et godt alternativ? Proffene? Cons? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har bare dabbled med vinduer skype uten ekstra maskinvare.
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på alle detaljer, men ble fortalt av en venn at de fikk en rettskjennelse for å ikke ta på seg nye kunder. Jeg skjønte, om det foreligger en rettskjennelse involvert, må det være alvorlig. ;) |
|
| |||
| |||
| jeg bruke Skype for min oversjøiske samtaler og det fungerer så bra for meg at jeg aldri ventured ut for noen andre program. når jeg går i Kina, og hvis jeg ringe til USA, ville jeg sannsynligvis gå konkurs. Skype kommer til min resue den gangen. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjør en del arbeid for et selskap det i Storbritannia, så jeg håper at det kommer til min redning, også. Selvfølgelig, hvis jeg bare kunne komme denne gangen forskjellen fungert i mitt sinn, jeg vil være mye bedre. LOL |
|
| |||
| |||
| Jeg tror én ting som meg bekymret for VoIP mani er hva som skjer hvis elektrisitet slukkes. Du er uten telefon i det hele tatt, og det kan være tilfeller der du trenger den. Med et land linje, i det minste så lenge du ikke har en elektrisk telefonen, du har fortsatt og kan kontakte noen i tilfelle en nødsituasjon. Hvordan VoIP håndtere dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker Skype til å snakke med venner uten problemer så langt. En av mine venner bruker Skype til å ringe til mobiler og land og sparer betydelig på hans samtaler. Mamab kjenner du noen som bruker VOIP bare?. Som men jeg tror de fleste brukere har mer enn én telefon. Jeg har både land og mobil.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Pluss en masse folk har mobiltelefoner. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Registrer nummeret med sipgate, som vil bli en av de beste alternativet tror jeg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skype og HotRecorder | steve689 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 10 september 2009 09:23 |
| Chat MSN og Skype Program | lawrietech | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 7 mars 2009 17:29 |
| Skype - Ny siden lastes? | geektrainer | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 21 juni 2008 02:18 |
| Newbie vil få skype råd takk. | ken979 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 11 | 26 oktober 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |