![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har varit lekte med tanken att få VoIP, men vet att Vonage har juridiska problem, så jag vill inte åka dit. Vad kan man berätta om Skype? Är det ett tänkbart alternativ? Fördelar? Cons? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har bara dabbled med fönster Skype utan extra hårdvara.
| |||
| |||
| Jag är inte säker på alla detaljer, men fick veta av en kompis att de fick en domstol för att inte ta några nya kunder. Jag tänkte, om det inte finns ett domstolsbeslut som berörs, det måste vara allvarliga. ;) |
|
| |||
| |||
| Jag använder Skype för min utomeuropeiska samtal och det fungerar så bra för mig att jag aldrig vågat ut för något annat program. när jag går i Kina och om jag kan ringa till USA, skulle jag förmodligen gå i konkurs. Skype kommer till min resue vid den tidpunkten. |
|
| |||
| |||
| Jag gör en del arbete för ett företag som finns i Storbritannien, så hoppas jag att det ska komma till min räddning också. Självklart, om jag bara kunde få den här Temne skillnaden fungerat för mig, jag skulle vara mycket bättre. LOL |
|
| |||
| |||
| Jag tror att en sak som jag bekymrad över VoIP mani är vad händer om din el slocknar. Du är utan telefon alls, och det kan bli ett fall där du behöver en. Med en mark linje, åtminstone så länge du inte har en elektrisk telefon du fortfarande har service och kan kontakta någon i en nödsituation. Hur fungerar VoIP hantera detta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder Skype för att prata med vänner utan problem hittills. En av mina vänner använder Skype för att ringa mobiler och mark linjer och sparar avsevärt på hans samtal. Mamab vet du någon som använder VOIP bara?. Än så länge jag tror att de flesta användare har mer än en telefon. Jag har både land och mobil.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Plus en hel del människor har mobiltelefoner. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Registrera antalet med sipgate, som kommer att vara en av de bästa alternativet tror jag. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skype och HotRecorder | steve689 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 10 september 2009 09:23 |
| IM MSN & Skype Program | lawrietech | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 7 mars 2009 17:29 |
| Skype - Ny sida laster? | geektrainer | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 21 juni 2008 02:18 |
| Newbie vill få skype råd tack. | ken979 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 11 | 26 oktober 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |