mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Langzaam

Reply

Thread Tools
Old 9 januari 2008, 05:40
Lid Fractie

Default Langzaam

Hoi allemaal. ive got a tot 8mg snelheid (oh nee) talktalk maar nooit meer dan 1.5mg en dit is op en neer de hele tijd. ive een test gedaan op mijn lijn en hij zegt dat ik moet krijgen ten minste 6mg ok. ive gedaan takeing de snelheden drie keer per dag en wat ze allemaal voorbij. Mag ik iets verkeerd ingesteld in de pc of modem. nieuw aan dit alles. dank voor alle hulp.
Old De 9 januari 2008, 05:57
Lid Fractie

Default Langzaam

Welke modem gebruik je?
You'l nodig om uw lijn stats (lawaai marge en lijn attenuatie), synchronisatie.
Ook lopen de BT snelheid test. http://speedtester.bt.com/ en na deze resultaten ook.
Dan kunnen we snel een idee krijgen wanneer haar talktalk of iets anders.
Old 9 januari 2008, 06:26
Lid Fractie

Default Langzaam

Ik gebruik een smartax mt882 modem. heb die test en kreeg 480kbps te downloaden van een 1.7mbfile. Hoe kom ik erachter ruis marge en lijn attenuatie. bedankt. Ik moet goto werk nu zijn we op OK om deze pick-up later. bedankt.
Old 9 januari 2008, 07:14
Donor Groep

Default Langzaam

Probeer een speedtest of twee op dit site, het heeft een goede reputatie voor het juist, zoals u kunt kiezen voor een server, het dichtst bij uw locatie.
Het biedt links naar de resultaten, voor een gemakkelijke forum berichten als goed.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 9 januari 2008, 07:22
Lid Fractie

Default Langzaam

http://192.168.1.1 je vindt je stats er. Didnt u dit doen wanneer u het op. Er moet iets er genaamd (toon statistieken) of iets similar.Also sync (DL en UP snelheid is nodig). Doe de test opnieuw snelheid en na het gehele resultaat (copy & paste) het gehele resultaat.
Old 9 januari 2008, 11:29
Lid Fractie

Default Langzaam

ok mate zal doen op het werk tot 10 zal dit doen wanneer ik inch bedankt voor de hulp.
Old 9 januari 2008, 15:37
Lid Fractie

Default Langzaam

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muay View Post
ok mate zal doen op het werk tot 10 zal dit doen wanneer ik inch bedankt voor de hulp.
ADSL Status Showtime / Data DSL Up Time10: 27:10 Gegevens PathFast StandardG.dmt Bandbreedte DOWN / UP (kbps) 2272/288 SNR Marge DOWN / UP (dB) 32.5/25.0 Attenuation Down / Up (dB) 31.0/15.0 CRC Down / Up10/13 FEC Down/Up0/0 HEC Down/Up1/4this is de stats van mijn modem
Old 9 januari 2008, 15:43
Lid Fractie

Default Langzaam

hier is de snelheid test ive gedaan.
De snelheid test is voltooid op test server speedtester1.nat.bt.com ******** voor gebruiker en je hebt gedownload 1.7MB een bestand met een snelheid van
479 kilo bits per seconde (Kbps)Uw dienst bandbreedte zal zijn genoteerd aan u in kilo bits per seconde.
Uw IP adres is ************** uw browser is gerapporteerd als zijnde Mozilla 5.0 en wordt uitgevoerd op Windows XP.
BT zou beschouwen de snelheid varieert hieronder weergegeven als normale dienst:
Voor 250kbps Eindgebruikers snelheden tussen 50 - 250kbps. Voor 500kbps Eindgebruikers snelheden tussen de 100 - 500kbps. Voor 1000kbps Eindgebruikers snelheden tussen 200 - 1000kbps. Voor 2000kbps Eindgebruikers snelheden tussen 400 - 2000kbps
Old 9 januari 2008, 17:28
Lid Fractie

Default Langzaam

bedankt zal het ago.cheers laat u niet wat happenes,
Old 9 januari 2008, 18:54
Lid Fractie

Default Langzaam

heeft een scan met Gem kwam een verandering c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts die was daarna met Spybot paar dingen er veel van cookies got rid of it all.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.