![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. ive fikk opptil 8mg fart med (nei) talktalk men får aldri mer enn 1.5mg og dette er opp og ned hele tiden. ive gjort en test på linjen min og det står at jeg burde få minst 6mg ok. ive gjort takeing hastighetene tre ganger om dagen ting og de er hele. kunne jeg ha noe satt opp feil i PC eller modem. nye til alt dette. takk for alle hjelp. |
|
| |||
| |||
| Hva modem bruker du? You'l trenger å skrive inn din linje stats (noise margin og line attenuation), synkronisering. Også kjører bt speed test. http://speedtester.bt.com/ og legge disse resultatene også. Da kan vi få en idé hvis talktalk eller noe annet. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker et smartax mt882 modem. gjorde at test og fikk 480kbps å laste ned en 1.7mbfile. Hvordan finner jeg ut støy margin og line attenuation. takk. Jeg må goto arbeide nå er ok vi å plukke opp dette senere. takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv en Speedtest eller to på dette området, den har et godt rykte for å være nøyaktig, så du kan velge en server, nærmest til din posisjon.
| |||
| |||
| http://192.168.1.1 bør du finne deg stats der. Didnt du gjøre dette når du setter den opp. Det bør være noe der som heter (vis statistikk) eller noe similar.Also sync (DL og fart er nødvendig). Do the speed test igjen og legge hele resultatet (kopier og lim) hele resultatet. |
|
| |||
| |||
| ok mate vil gjøre på jobb til 10 vil gjøre dette når jeg kommer inn takk for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| ADSL Status Showtime / Data DSL Opp Time10: 27:10 Data PathFast StandardG.dmt Båndbredde ned / opp (kbps) 2272/288 SNR margin ned / opp (dB) 32.5/25.0 Attenuation ned / opp (dB) 31.0/15.0 CRC Down / Up10/13 FEC Down/Up0/0 HEC Down/Up1/4this er statistikken i modemet mitt |
|
| |||
| |||
| Her er det fart test ive just done. Hastigheten testen er fullført på test-server speedtester1.nat.bt.com for bruker ******** og du har lastet ned en fil 1.7MB med en hastighet på 479 kilo bits per sekund (kbps)Vil tjenesten båndbredde har blitt sitert til deg i kilo bits per sekund. Din IP adresse er ************** nettleseren er rapportert som Mozilla 5.0 og kjører på Windows XP. BT ville betrakte hastighetene er vist nedenfor som vanlig service: For 250Kbps Sluttbrukere hastigheter mellom 50 - 250Kbps. For 500 kbps Sluttbrukere hastighet på mellom 100 - 500 kbps. For 1000Kbps Sluttbrukere hastigheter mellom 200 - 1000Kbps. For 2000kbps Sluttbrukere hastigheter mellom 400 - 2000kbps |
|
| |||
| |||
| takk får det ago.cheers vil la deg ikke hva happenes, |
|
| |||
| |||
| gjorde en skanning med avg dukket opp én endring c: \ windows \ system32 \ drivers \ etc \ hosts det var alt så med spybot noen ting det massevis av informasjonskapsler ble kvitt alt. |