![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en meget langsom networking problem, at få adgang til Internettet er fint, men når at overføre filer til en anden computer på netværket, er det meget meget langsomt, det tager ca 30 sek at overføre en sang, når overføre omkring 2GB musik står det vil tage 90 minutter, kan nogen hjælpe mig med at forøge denne hastighed |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi ville være nødt til at vide lidt mere om specs af pc'er involveret, til at rådgive dig om dette, især specs på din NIC netkort i hver enkelt pc og Fabrikat / Model af routeren, og om dit netværk er kabelforbundet eller trådløst.
| |||
| |||
| ok, jeg forsøger at sende musik fra min computer på trådløse der bruger en USRobtics trådløs adapter (model-nummer: 5423) som er tilsluttet et kabel og trådløs router (model nummer: ADSLR10CW3XI) computeren im prøver at sende til, er forbundet med en Ethernet-kabel, der er gjort ved hjælp af den indbyggede netværksport, som er en 100Mbps forbindelse. |
|
| |||
| |||
| OK ... US Robotics adapteren er 802.11g og den trådløse router understøtter 802.11b og g, så indtil nu tingene ser godt ud. Vi skal vide, hvad NIC Card er i Desktop dog, som om det er 802.11b, dette kunne være det svage led. Hvis du dont know kortet Mærke / model, download Everest Home eller Belarc og se om det lister kortet .... vi skal så være i stand til at kontrollere det helt let. |
|
| |||
| |||
| Bare bemærket i dit indlæg, at netkort er om bord på pc'en ...... hvad er Mærke / model af pc? ..... er det gamle? |
|
| |||
| |||
| jeg dont kende den model nummer, men det blev bygget af RM (forskning maskiner) og blev brugt i skolen, og var purchesed af dem, jeg dont belive det er ældre derefter omkring 5 år gammel, men det har XP Pro på den. |
|
| |||
| |||
| OK ... det kunne være en gammel NIC Card, med kun 802.11b, i så fald et nyt PCI-kort koster kun omkring £ 5, men forinden at have et kig i routerens konfigurationsindstillinger, under Trådløse og sørg for det er ikke indstillet til B kun .... der bør være en indstilling til "B & G" eller "Begge". |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du har fået noget galt på vejen her, på min laptop jeg bruger USRobotics trådløse, men i skrivebordet den har bygget i netværksport, jeg dont anvende en særskilt netkort, jeg har kun den trådløse adapter til laptop og det er alle, der er oprettet på 802.11g |
|
| |||
| |||
| Nr. .... Jeg tror, jeg har forstået Dem klart ..... hvad vi ser her, er, hvor flaskehals er. Vi har konstateret, at din amerikanske Rootics adapter og din trådløse router er både 802.11g stand. Vi kan ikke afgøre, om din Desktop om bord NIC er b eller g. Hvad jeg var antyder var ... for £ 5, du kan købe et PCI NIC Card, til at bruge i stedet for om bord på kortet, som kan løse problemet. Men før i betragtning af, at det ville være en god idé at tjekke din router indstillinger, som nævnt ovenfor, for at sikre, at de trådløse indstillinger er sat til B & G "eller" Begge ". Hvis Desktop kører på 802.11b eller routeren indstillinger er forkerte, vil sinke din filoverførsler. Håber, at præciserer ting. |
|
| |||
| |||
| nope youve tabt mig igen, mit skrivebord er en kabelforbindelse, så jeg dont kende hvor din få B eller G fra, hvis det er en kabelforbindelse |