mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Traag netwerk snelheid

Reply

Thread Tools
Old 8 mei 2008, 04:38
Lid Fractie

Default Traag netwerk snelheid

Ik heb een zeer trage netwerken probleem, de toegang tot het internet is prima, maar wanneer de overdracht van bestanden naar een andere computer op het netwerk, het is zeer zeer traag, het duurt ongeveer 30 seconden om een nummer, wanneer de overdracht van ongeveer 2Gb muziek hij zegt dat het zal 90 minuten, kan iemand mij helpen verhogen deze snelheid
Old 8 mei 2008, 08:59
Donor Groep

We zouden moeten weten een beetje meer over de specificaties van de pc's betrokken zijn, om u te adviseren over dit, in het bijzonder de specificaties van uw netwerkkaart Netwerk kaarten in elke pc en de Merk / Model van de router en of uw netwerk is bedraad of draadloos.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old De 9 mei 2008, 02:00
Lid Fractie

ok ik probeer te sturen muziek van mijn laptop op draadloze die gebruik maakt van een USRobtics draadloze adapter (modelnummer: 5423) die is verbonden met een kabel en een draadloze router (modelnummer: ADSLR10CW3XI) de im-computer probeert te versturen, is verbonden door een Ethernet-kabel, die wordt gedaan met behulp van de ingebouwde netwerk-poort, een 100 Mbps-verbinding.
Old De 9 mei 2008, 02:18
Donor Groep

OK ... de US Robotics 802.11g adapter en de draadloze router ondersteunt 802.11b en g, dus tot nu toe de zaken er goed uitzien.

We moeten weten wat NIC Card is in de Desktop wel alsof dit is 802.11b, kan dit de zwakke schakel.

Als je niet weet dat de kaart merk / model, downloaden Everest Home of Belarc en zien of deze lijsten de kaart .... moeten wij dan in staat om na te gaan of zij vrij gemakkelijk.
Old De 9 mei 2008, 02:22
Donor Groep

Net gemerkt in uw bericht dat de netwerkkaart aan boord is op de PC ...... Wat is het merk / model van de pc? ..... is het oude?
Old De 9 mei 2008, 02:35
Lid Fractie

i dont know over het model nummer, maar het werd gebouwd door RM (onderzoek-machines) en werd gebruikt op school, en was purchesed van hen, i dont BELIVE zij ouder is dan ongeveer 5 jaar oud, maar het heeft XP Pro op.
Old De 9 mei 2008, 04:29
Donor Groep

OK ... het kan een oude NIC-kaart, met slechts 802.11b, zo ja, een nieuwe PCI-kaart alleen kost ongeveer £ 5, maar alvorens dat, eens een kijkje in uw router de configuratie-instellingen, onder Wireless en zorg ervoor dat het is niet ingesteld op B alleen .... er moet een instelling voor "B & G" of "Beide".
Old De 9 mei 2008, 04:33
Lid Fractie

Ik denk dat je hebt iets mis op de weg hier, op mijn laptop gebruik ik de USRobotics draadloos, maar in de desktop is de ingebouwde netwerk port, i dont gebruik een apart netwerk kaart, ik heb alleen de draadloze adapter voor de laptop en het is opgericht op 802.11g
Old De 9 mei 2008, 04:57
Donor Groep

Nee .... Ik denk dat ik het goed begrepen heb duidelijk ..... wat zijn we op zoek naar hier is waar de bottleneck is. Wij hebben geconstateerd dat uw Amerikaanse Rootics toe, en uw draadloze router zijn beide 802.11g staat. Wij kunnen niet bepalen of uw bureaublad aan boord netwerkkaart is b of g.

Wat was ik doen was ... voor £ 5 kunt u de aanschaf van een PCI-netwerkkaart Card, te gebruiken in plaats van de kaart aan boord, die de oplossing van de kwestie.
Echter, alvorens dat, zou het een goed idee om te controleren of uw router instellingen, zoals hierboven vermeld, om ervoor te zorgen dat de draadloze instellingen zijn ingesteld op B & G "of" Beide ".

Als het bureaublad wordt uitgevoerd op 802.11b of de router instellingen zijn fout, dit zal vertragen uw bestanden.

Hoop dat verduidelijkt dingen.
Old De 9 mei 2008, 05:00
Lid Fractie

nope youve verloren me weer, mijn desktop is een bekabelde verbinding, dus ik weet waar je je de B-of G uit of het om een bekabelde verbinding
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Performance problemen - zeer trage snelheid en invriezen Capper Algemeen Hardware Chat 3 De 5 augustus 2009 08:21
2,66 Intel i7 920 Processor te vertragen voor Need For Speed: Undercover De Tsjaad CPUs, Moederborden & RAM 4 12 jun 2009 09:58
Trage internet-Upload snelheid 4 keer sneller dan downloaden palmermcfc Netwerken, modems & VoIP 12 31 mei 2009 21:46
Laptopaansluiting snelheid traag Poeticsoul44 Netwerken, modems & VoIP 13 25 Jan 2009 14:03
IE pop-ups, trage verbinding snelheid? Wat is er mis? LegendLees Virus, spyware & Security 2 10 okt 2007 15:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.