![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. En näe mitään erityisesti siellä. On kannettava tietokone, onko sinulla torrent downloader asennettu? Kysyn siksi, että on prosessi käynnissä kutsutaan RedSwoosh ja olen nähnyt muutaman vinkin Google, että se voisi aiheuttaa ongelmia. Mielestäni olet commodo palomuuri asennettu sekä koneita. Voitko yritä poistaa se ja sitten näemme, miten verkon nopeudet ovat samankaltaisia. Muuten, en usko, että mitään väärää. Se on käynnissä yhtä nopeasti kuin se tulee valitettavasti. Ellei tietenkin se käytettäisiin nopeammin.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ... typerä kysymys, mutta ........ sinä todella aikaa, kuinka kauan siirto kesti? tai sinä vain olettaa aika noteerataan oli tarkka?
| |||
| |||
| ok kyllä minulla on torrent downloader, mutta i dont on se aktiivinen viime aikoina, koska se aiheuttaa minun laajakaistan hidastuvan etanan. Ethernet siirtoa, 910mb tiedosto oli noin 2 min vaan langaton vei enemmän 15 jälkeen 26 |
|
| |||
| |||
| Quote:
Erityisesti aiemmin G tekniikkaa. Miten voit kokeilla? On kannettava tietokone ja reititin oikeus vierekkäin? Vai onko olemassa mitään muureja, miten? Yksi asia, voit tarkistaa on langattoman reitittimen saatat löytää asetus määrittää, mitä langaton nopeus se käyttää. (A, B, G jne.) Se voidaan asettaa automaattisesti tai jotain, mutta muuttaa sen G. yritä sitten uudelleen. Joskus, jos sinulla on vanhempi laite verkon se oletusarvoisesti vanhempien laitteiden enimmäismäärä.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ok kyllä kannettavan tietokoneen ja langattoman reitittimen oli oikeassa vierekkäin ostin adapterin ja reititin vähemmän kuin vuosi sitten, ja se on asetettu G Olen tarkistanut aikaisemmin |
|
| |||
| |||
| Just ajastamaton minun G verkon ja kesti 6 minuuttia siirtää 46Mb tiedoston.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Muutettu AES ja TKIP ja se meni alas 20 sekunnissa! Joten ei ole ratkaisu! Muuta WPA2 Personal käyttämällä TKIP.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kyllä ... mutta ei. Sinun tulisi käyttää WPA, koska se on huomattavasti turvallisempi (WEP on periaatteessa mitään varmuutta lainkaan ..) WPA2 on vain uudempi ja turvallisempi kuin WPA. Mutta teknisesti AES olisi nopeammin kuin TKIP koska TKIP vaatii enemmän käsittely paikallisena ja köyhien reititin vieressä ei ole muistia. Joten, WPA kanssa AES pitäisi antaa sinulle kaikkein mahdollisuudet nopeasti siirtää nopeuksilla. Mutta kuten Mike huomannut, se ei aina ole .. Miksi suuret verkostot käyttää RADIUS ja $ $ $ reitittimet
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ok kyllä olen käyttäen WPA, olin eivät käytä WPA2 koska veljeni n psp ei aina tue sitä, TKIP oli ainoa valinta voisin valita WPA, joten minun pitäisi muuttaa se WPA2, joka vain antaa minulle mahdollisuuden AES, joten minun pitäisi valita WPA2. |
|
| |||
| |||
| Tarkistin samaa tiedostoa siirtää nojalla WPA AES ja kesti 35sec siirtää. Kytketään takaisin WPA2 AES ja sai 35 sekuntia. Joten, mitä täällä on meneillään? Eilen minulla oli erittäin hidasta siirtoja, joilla on sama algoritmi! Huomatkaa, eilen tyttäreni oli myös verkossa ja en ole varma, mitä hän käyttää. Just yritti uudelleen ja se on kuollut hitaasti uudelleen!