![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Ik zie niet wat er bijzonder. Op de laptop, heb je een torrent downloader geïnstalleerd? Ik vraag, want er is een proces draait genaamd RedSwoosh en ik zag een paar suggesties op Google dat het kan leiden tot problemen. Ik denk dat u commodo Firewall geïnstalleerd op beide machines. Kun je proberen te schakelen en vervolgens te zien wat het netwerk snelheden zijn wil. Anders denk ik niet dat er iets mis is. Het is zo snel als het gaat helaas. Tenzij natuurlijk het gebruikt te lopen sneller.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ... domme vraag, maar ........ heb je eigenlijk hoe lang de overdracht vond? of heb je gewoon aannemen dat de tijd genoteerd juist was?
| |||
| |||
| ok ja ik heb wel een torrent downloader, but i dont have it actieve onlangs als oorzaken mijn breedband te vertragen tot een slak. de Ethernet-overdracht van het 910mb bestand is ongeveer 2 minuten maar door draadloze het duurde meer dan 26, zoals 15 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Speciaal voor oudere G technologieën. Hoe gaat het met je testen? Zijn de laptop en de router naast elkaar? Of zijn er nog muren in de weg? Een ding kun je wilt controleren is op uw draadloze router die u misschien kunnen vinden een instelling bepalen welke draadloze snelheid hij gebruikt. (A, B, G, enz.) Het kan worden ingesteld op automatische of zo maar veranderen in G. Dan probeer het opnieuw. Soms als u een ouder apparaat op uw netwerk is standaard ingesteld op de oudere apparaten maximum.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ok ja de laptop en een draadloze router is pal naast elkaar, kocht ik de adapter en router minder dan een jaar geleden, en het is ingesteld op G Ik heb eerder |
|
| |||
| |||
| Net getimede mijn G-netwerk en het duurde 6 minuten om een 46Mb bestand.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Gewijzigd van AES te TKIP en het daalde tot 20 seconden! Er is dus de oplossing! Verander naar WPA2 Personal gebruik van TKIP.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja ... maar nee. Je moet met behulp van WPA zoals het is veel beter beveiligd (WEP is in principe geen beveiliging op alle ..) WPA2 is gewoon nieuwer en veiliger dan WPA. Maar technisch AES moeten sneller dan TKIP omdat TKIP vergt meer de verwerking van de computer en de slechte router met naast geen geheugen. Dus, met WPA-AES moeten geven u de meeste kans op snelle overdracht snelheden. Maar zoals Mike gemerkt, het is niet altijd het geval is .. Waarom grote netwerken gebruik van RADIUS en $ $ $-routers
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ok ja ik gebruik een WPA, ik was niet in gebruik WPA2 omdat mijn broer psp niet altijd steunen, TKIP het was de enige selectie kon ik kiezen met WPA, dus ik moet veranderen WPA2, die alleen geven mij de mogelijkheid AES, dus ik moet kiezen WPA2. |
|
| |||
| |||
| Ik heb hetzelfde bestand inbrengende onder WPA-AES en het duurde 35sec over te dragen. Teruggeschakeld naar WPA2 AES en kreeg 35 seconden. Dus wat gebeurt hier? Gisteren had ik heel langzaam overdrachten met hetzelfde algoritme! Let wel, gisteren mijn dochter was ook online zijn en ik weet niet wat ze gebruikt. Net weer geprobeerd en het is dood langzaam weer!
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Performance problemen - zeer trage snelheid en invriezen | Capper | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 5 augustus 2009 08:21 |
| 2,66 Intel i7 920 Processor te vertragen voor Need For Speed: Undercover | De Tsjaad | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 12 jun 2009 09:58 |
| Trage internet-Upload snelheid 4 keer sneller dan downloaden | palmermcfc | Netwerken, modems & VoIP | 12 | 31 mei 2009 21:46 |
| Laptopaansluiting snelheid traag | Poeticsoul44 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | 25 Jan 2009 14:03 |
| IE pop-ups, trage verbinding snelheid? Wat is er mis? | LegendLees | Virus, spyware & Security | 2 | 10 okt 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |