![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm. Jeg ser ikke noe særlig der. På den bærbare maskinen, har du en torrent Downloader installert? Jeg spør fordi det er en prosess som kjører kalt RedSwoosh og jeg så et par tips om Google at det kan føre til problemer. Jeg tror du har Commodo brannmur installert på begge maskinene. Kan du prøve å deaktivere det og se hva nettverket hastigheter er like. Ellers tror jeg ikke det er noe galt. Det går så fort som det skal dessverre. Med mindre selvfølgelig den brukes til å kjøre raskere.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ... tåpelig spørsmål, men ........ fikk du faktisk tid hvor lenge overføringen fant? eller fikk du bare ta tiden sitert var korrekt?
| |||
| |||
| ok ja jeg har en torrent nedlaster, men jeg dont har den aktive nylig som det forårsaker mitt bredbånd til tregere til en snegl. Ethernet-overføring av 910mb filen var cirka 2 minutter men av trådløse tok det mer ut som 15 og 26 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Spesielt for tidligere G-teknologier. Hvordan er du teste dette? Er laptop og ruter rett ved siden av hverandre? Eller er det noen vegger i veien? En ting du kanskje vil se på den trådløse ruteren du kanskje kan finne en innstilling avgjøre hva trådløs hastighet bruker. (A, B, G osv.) Det kan være satt til Automatisk eller noe, men endre den til G. og prøv igjen. Noen ganger hvis du har en eldre enhet på nettverket vil den standard til eldre enheter maksimalt.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ok ja den bærbare og trådløse ruteren var rett ved siden av hverandre, jeg kjøpte adapter og router mindre enn et år siden, og det er satt til G Jeg har sjekket tidligere |
|
| |||
| |||
| Bare tidsbestemte min G nettverk, og det tok 6 minutter å overføre en 46Mb fil.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Endret fra AES til TKIP og det gikk ned til 20 sekunder! Så det er løsningen! Endre til WPA2 Personal bruker TKIP.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja ... men nei. Du skal bruke WPA som det er mye mer sikker (WEP er i utgangspunktet ingen sikkerhet i det hele tatt ..) WPA2 er bare nyere og sikrere enn WPA. Men teknisk AES skal raskere enn TKIP fordi TKIP krever mer prosessorkraft fra datamaskinen og dårlig router med siden ingen hukommelse. Så, WPA med AES vil gi deg den mest sjanse for rask overføring hastigheter. Men, som Mike merke, det er ikke alltid tilfelle .. Hvorfor stort nettverk bruker RADIUS og $ $ $ rutere
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ok ja Jeg bruker et WPA, var jeg ikke bruker WPA2 fordi min brors psp ikke alltid støtte den, TKIP var den eneste valg jeg kan velge med WPA, så jeg bør endre det WPA2, som bare vil gi meg muligheten til AES, så jeg bør velge WPA2. |
|
| |||
| |||
| Jeg sjekket den samme filen overføring under WPA-AES og det tok 35sec å overføre. Byttet tilbake til WPA2 AES og fikk 35 sekunder. Så hva er det som skjer her? I går hadde jeg ekstremt sakte overføringer med samme algoritme! Mind du, går datteren min ble også online, og jeg er ikke sikker på hva hun bruker. Bare prøvde igjen, og det er døde treg igjen!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ytelsesproblemer - Very Slow Operating Speed og underkjølt | capper | General Hardware Chat | 3 | 5 august 2009 08:21 |
| 2,66 GHz Intel i7 920 prosessoren til Slow for Need For Speed: spanings - | Den Tsjad | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 12 juni 2009 09:58 |
| Slow internet-opplastingshastighet 4 ganger raskere enn nedlasting | palmermcfc | Nettverk, modem og VoIP | 12 | 31 mai 2009 21:46 |
| Laptop tilkoblingshastigheten treg | Poeticsoul44 | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 25 januar 2009 14:03 |
| IE popup-vinduer, treg tilkoblingshastigheten? Hva er galt? | LegendLees | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 10 oktober 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |