![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä tahansa Smoothwall Express käyttäjille täällä? Sillä, joka ei tiedä, mitä se on, se on pohjimmiltaan Linux OS suunniteltu suoritettavaksi reititin / palomuuria vanha PC. Se on yhtä tehokas kuin monet erittäin kallista Cisco kuten reitittimet. Olen käyttänyt sitä viimeisen vuoden ajan kuluttua saada laukaus on hyödytön BT Etusivu Hub. Se on erittäin luotettava ja paljon vakaampi kuin useimmat muut reitittimet. Se tarkoittaa tietokoneesi toimii nopeammin, koska et voi päästä eroon ohjelmiston palomuuri kuin kaikki suodatetaan ennen kuin se saa sen tietokoneisiin. Se myös toimii kuin DNS-palvelin ja välimuistien palvelimen niin usein vierailla sivuilla on saatavilla paikallisesti ja DNS lookup ajat ovat nopeammin. Palomuuri on erittäin tehokas siitä ja estää paljon enemmän iskujen jälkeen useimmat kotiin reitittimet. Lisäksi on olemassa satoja lisätä ins: sisällön suodattimia, lisätä salpaajia, VPN-laitteet, mail skannerit jne. Kenenkään kanssa vanhan PC: n ja hieman aikaa olen erittäin suositella ottaa tarkastella sitä.
|
| |||
| |||
| omg tämä kuulostaa hyvältä, ty 4 jakamista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämän ohjelmiston voi asentaa reitittimen tai jonkin reitittimen, olen Hi-Speed ADSL Belkin reitittimen ja kolme tietokone käyttää Windowsin palomuuria ja äitini valittavat, että hän on sitä mieltä, että naapurit on keskeytän meidän reititin, haluaisin antaa tätä kokeilla: )
| |||
| |||
| miten tietokone toimii reitittimen anyway? Tarvitsetteko kuormitus verkkokortit vai tarvitset vain yksi syöttö, yksi ulostulo ja kytkin tai keskitin, jotta enemmän yhteyksiä? |
|
| |||
| |||
| Periaatteessa sinulla täytyy olla vanha tietokone, modeemi, jotta yhteys puhelimen viiva ja vaihtaa yhteyden muuhun tietokoneet yhdessä. Olet kytke puhelin osaksi modeemi (I käyttää D-Link 300T) ja sitten ethernet-kaapeli kulkee modeemin 1 ethernet kortti vanhan tietokoneen (tästä eteenpäin kutsutaan Smoothwall) Kun vanha tietokoneesi on oltava kaksi korttia, niin kuin toinen kaapeli voi mennä nykyiseen kytkimen tai reitittimen kanssa kaikki routing valmiuksia sammutetaan. DHCP, DNS jne. hoitaa Smoothwall. The Smoothwall pohjimmiltaan korvaa nykyisen reitittimen ja antaa sinulle paljon enemmän vaihtoehtoja. En ymmärrä, miten se auttaisi naapurit varastamasta yhteydessä thats vain alaspäin ottaa suojaamattomaan langattomaan verkkoon. He eivät pääse, jos olet WPA-salausta ja ihmisarvoista siirrä ilmaus (kuten 7chy56lo08d) Sinun ei tarvitse kuormien verkottumista kamaa, mutta sinun täytyy tietää hieman Linuxissa terminaalin ja IP Addressing, aliverkoissa etc Ennen joko teidän mennä pitemmälle ehdotan teille käy Smoothwall Expressin verkkosivuilla ja lukea kaiken, mitä voit kunnes ymmärrät sen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Quote:
2GB RAM 1GB graphic XP Home Asrock emolevy blah blah |
|
| |||
| |||
| mielenkiintoista ... tämä voisi olla juuri sitä, mitä tarvitsemme. näet minun reititin on rajoittava nat juuttunut ja i cant be arsed ostaa toisen niin oletan näin ratkaista minun ongelmani. kiitos vielä kerran tästä info! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Paljon paljon parempi kuin mikään "koti" router voit ostaa ja paremmin kuin monet £ 300 routers.
|
| |||
| |||
| Quote:
Te sanotte, minun on 2 korttia, se tarkoittaa puhelinkortin ja ethernet-kortti? Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ehdotan myös, te itse selvittää, mikä palomuuri on, ja sitten voit vastata omia kysymyksiä, millainen kortti se tarvitsee. Se riippuu siitä, miten haluat muodostaa yhteyden modeemin ja mitä modeemin avulla. Smoothwall on Linux-jakeluun, se on käyttöjärjestelmä. Että miksi se on turvallinen. En tarkoita, kuulostaa kovalta, ja mielelläni vastata enemmän konkreettisiin kysymyksiin, mutta jos et tiedä tätä kamaa sitten Mielestäni ei ole mahdollista Saatko se toimi. Mutta voit, jos olet valmis lukea ja oppia, ennen kuin tiedät kaiken. Joka kerta kun törmännyt jotain et tiedä tai ymmärrä, Google sitä. Olet pian verkon asiantuntija.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nvidia gtx 285 ja PCI Express | GuitarHeroChamp | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 22. toukokuuta 2009 01:10 |
| Outlook Express | Hemul14 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 26. marraskuu 2007 11:01 |
| PCI Express x1 | mrdaveyk | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 17. Sep 2007 10:42 |
| Ohje mikä on PCI Express | REMI | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 1. Sep 2007 16:33 |
| Outlook Expressin käyttäminen 1GB + | Yeppi0 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 13 | 15th Aug 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |