![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har mit eget selskab for computerhardware løsning .. men jeg har brug for hjælp fra router mester .. Problem: Jeg har setup en kontor med dlink skifte .. Der er to afbrydere .. Den ene er med 8-slot og den anden er med 16 slots .. og har to forskellige tilslutninger på internettet .. men en af forbindelsen ikke fungerer korrekt .. så pls hjælpe hvordan jeg setup denne afbrydere, så jeg kan løse dette problem .. Enhver anden vejledning værdsat .. pls jeg ønsker at afhjælpe dette problem hurtigt .. så hjælp mig hurtigt .. |
|
| |||
| |||
| Ideelt set skal du blot køre et kabel fra den ene skifte til den anden og afmontere en fra internettet. Du behøver ikke sige, hvis disse er modem routers. Hvis de er du nødt til at deaktivere DHCP på et af dem. Kablet løsning påtager sig alle stikkontakter er auto uplink. Hvis ikke du kan finde en er dedikeret som uplink.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mobo skifte problem | Black Magic | General Hardware Chat | 5 | 20 januar 2009 11:21 |
| BT Fusionsenergiorganisation 'telefonen link problem | joethebus | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 30 december 2008 03:25 |
| D-link G520 Wireless weird problem | Nikronius | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 14 juni 2008 16:33 |
| Skal jeg skifte? | Clare89 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 18. sep 2007 07:18 |
| Link problem | redvet | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 18 april 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |