![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Minulla on oma yritys tietokonelaitteiden ratkaisu .. mutta ne tarvitsevat jonkin verran apua reitittimen päällikön .. Ongelma: Minulla on setup yhdessä kanssa dlink vaihtaa .. On olemassa kaksi kytkimet .. Yksi niistä on 8-korttipaikka ja toinen on 16 lähtö .. ja on kaksi eri yhteyksien internet .. mutta yksi yhteys ei toimi asianmukaisesti .. niin pls auttaa miten i setup tämän kytkimet, jotta voin ratkaista tämän ongelman .. Kaikki muut ohjeet appreciated .. pls Haluan korjata tämän ongelman nopeasti .. siten auttaa minua pian .. |
|
| |||
| |||
| Ihannetapauksessa voit yksinkertaisesti luoda kaapeli yhden siirtyä muille ja irrota yksi Internetissä. Sinun ei tarvitse sanoa, jos nämä ovat modeemi reitittimet. Jos ne ovat sinun tulee poistaa DHCP yksi niistä. Kaapelin ratkaisu edellyttää kaikkien pistorasiat ovat auto uplink. Jos ei voi olla yksi on omistettu kuin uplink.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |